אכזבה בהפועל חיפה: שחקנים לא הופיעו, צריך בדק בית

ניר קלינגר
ניר קלינגר | עדי אבישי

תסכול אצל מחזיקת הגביע שאחרי ההצגה במחזור הפתיחה רשמה את הפסד הבכורה שלה העונה. מאמן הקבוצה ניר קלינגר: "חלק מהשחקנים היו אנמיים, באים בטענות לעצמנו". כעס על עכו בנושא בן אז'ובל שעוד לא רשאי לשחק

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חיפה לאחר ההפסד 1:0 להפועל תל אביב במסגרת המחזור השני בליגת העל. במועדון מהכרמל ציפו כי לאחר החמישייה האדירה בשבוע שעבר בניצחון על מכבי נתניה, הקרדיט שהעניק ניר קלינגר לאותו הרכב גם מול העולה החדשה יוכיח עצמו ויספק יכולת דומה, אך מחזיקת הגביע לקתה בעיקר בחלק ההתקפי.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר עצמו נשמע כעוס במיוחד ואמר: "אני לא יודע איך אפשר לבוא לא דרוך למשחק כזה. משחק ההתקפה שלנו היה תקוע ולא היו לנו תבניות התקפה, חלק מהשחקנים היו אנמיים. אני בא בטענות רק לעצמנו כי אנחנו שואפים להרבה יותר". גם בקרב ההנהלה נשמעה ביקורת חריפה כלפי השחקנים: "הם לא הגיעו למשחק הזה. צריך לעשות בדק בית למה היה שינוי כל כך גדול מהשבוע שעבר ואין ספק שקלינגר ייעשה זאת בפגרה".

מי שלא היה חלק מהקבוצה הוא החלוץ בן אז'ובל. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בהפועל עכו התנו את המעבר הרשמי רק לאחר קבלת הצ'ק על דמי ההשאלה וכל עוד הצ'ק לא הגיע, השחקן נותר רשום בעכו. בחיפה זעמו על עכו ואמרו: "יש לנו הסכם והסברנו שזה ייקח מעט זמן. חבל שזה המצב, בטח שהשחקן היה יכול לעזור לנו".

מי שאכזב גם השבוע היה הקשר המולדבי ראדו גינסארי שמציג יכולת ירודה מאז תחילת העונה. גינסארי אמר לאחר המשחק: "אף אחד לא היה אמור לנצח במשחק הזה. לא הגיע לנו לנצח. זאת לא הפועל חיפה האמיתית, אך אנחנו עוד נראה את כוחנו העונה. הינו לא מספיק טובים כקבוצה ואנחנו מקווים להשתפר לאחר הפגרה". אגב, גינסארי כמו גם השוער ארנסטס שטקוס, ייצאו השבוע למשחקי הנבחרות שלהם כמו גם הבלם ניסו קפילוטו והקשר מקסים פלקושצ'נקו שהוזמנו לנבחרת ישראל.


גינסארי. אכזבה מהיכולת שלו מתחילת העונה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי