"רעננה לא אמרה את המילה האחרונה. אנחנו שווים משהו גדול"

קורצקי
קורצקי | אודי ציטיאט

בקבוצה של קורצקי מרוצים מהניצחון 1:2 על קרית שמונה, אבל גם שומרים על דריכות: "המשחק הבא נגד מכבי תל אביב יהיה מבחן אופי חשוב". אצל הצפוניים, מעמדו של סילבס יציב למרות הפתיחה המאכזבת

(גודל טקסט)

הניצחון הדרמטי אתמול (שבת) של הפועל רעננה על עירוני קריית שמונה 1:2 עמוק בתוספת הזמן הביאה את הקבוצה של מנחם קורצקי, באופן זמני כמובן, למקום הראשון בטבלה ערב השלמת המחזור השני.


במועדון הצנוע התאכזבו אתמול שרק פחות מ-400 אוהדים הגיעו למשחק באצטדיון רמת גן, אבל קיימת אופטימיות לגבי ההמשך. שחקן בקבוצה: "המשחק הבא לאחר פגרת הנבחרת הלאומית הוא המבחן הגדול שלנו כי יהיה מפגש נגד מכבי תל אביב בנתניה. פתיחת העונה חשובה לאופי שיהיה בהמשך ואין משחק מאתגר יותר לקבוצה מאשר המשחק נגד מכבי תל אביב. אנחנו כבר סופרים את הימים ומאושרים לצאת לחג ראש השנה עם ניצחון של ביטחון,.


מנחם קורצקי: "אני שמח על האופי של השחקנים ועל היות הקבוצה מאומנת ומההתקדמות שנעשית כאן בחיבור ל-DNA של המועדון. בהמשך המשחקים יגיע הביטחון והעיקר לראות את המחויבות של כל מי שעלה למגרש כי הפועל רעננה לא אמרה את המילה האחרונה. אנחנו שווים משהו גדול".


כובש שער הניצחון, קייס גאנם בן ה-19 הגיע רק לפני עשרה ימים מעירוני רמת השרון, עליו אמר המאמן: "קייס גאנם הביא את הניצחון והוא כישרון שצריך להמשיך לעבוד קשה ואז גם נראה שחקן עם עתיד".



כישרון שצריך להמשיך לעבוד קשה. גאנם (האתר הרשמי)


המגן עדי נמני מתאושש מהמתיחה בשריר הירך האחורי ויהיה כשיר למשחק נגד מכבי תל אביב. המגן השמאלי, עמנואל אמבולה זכה למחמאות על היכולת ההתקפית שלו והנחישות במהלך שהביא לשער הראשון שכבש מירקו אורמוש.


בצד המפסיד הביעו אכזבה גדולה נוכח ההפסד מהשער שספגה הקבוצה בתוספת הזמן שהותיר אותה עם נקודה אחת משתי המשחקים הראשונים העונה.
קרית שמונה אמנם שיחקה דקות ארוכות במחצית השנייה בעשרה שחקנים, אחרי הרחקתו של המגן חגי גולדנברג, אולם גם כך נדמה כי הציפיות בתחילת העונה היו להיות עם יותר מנקודה אחת בתום שני המחזורים.


למרות ההפסד ובניגוד לרוחות הסוערות מהשבוע שעבר, הפעם מקבל סילבס גיבוי מהבעלים איזי שירצקי, שאמר היום לספורט1: "מבחינתי אין שום שינוי, חיים סילבס ממשיך כרגיל". המאמן נאלץ להסתדר אמש ללא מרכוס דיניז הפצוע, כשגם הבלם הספרדי חורחה מורסיו, עדין לא בכושר משחק ולכן שוב לא פתח. בקרית שמונה ינצלו כעת את הפגרה, על מנת להכניס את הספרדי לכושר בתקווה לראות חולייה אחורית משופרת במחזורים הבאים.

  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי