העסקה הושלמה: יואב כץ העביר לעכו את הצ'ק עבור אז'ובל

יואב כץ
יואב כץ | אריאל שלום

החלוץ אמנם מתאמן בהפועל חיפה כבר חמישה ימים, אך התשלום הגיע לראשי הקבוצה מהלאומית רק הבוקר (שני). "אנחנו רק רוצים להיות בטוחים שהצ'ק לא יחזור", גיחכו במועדון. קלינגר מאוכזב מהשחקנים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ערכה הבוקר (שני) אימון ראשון לאחר ההפסד 1:0 בשבת מול הפועל תל אביב ומחר תקיים הקבוצה משחק אימון מול הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית.

במועדון החיפאי רוצים לערוך משחק אימון נוסף במהלך הפגרה בכדי לקדם שחקנים שלא שיחקו במשחקים האחרונים. בין השאר מדובר גם בחלוץ הרכש החדש בן אז'ובל. אז'ובל אמנם התאמן במהלך פגרת הקיץ אך לא נמצא בכושר משחק ובחיפה מקווים לקדם אותו בכדי שיהפוך לשחקן מן המניין לאחר הפגרה.

אגב הבוקר הגיע הצ'ק המיוחל מארה"ב להפועל עכו. מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג, הגיע למשרדי הפועל עכו והעביר את התשלום עבור החלוץ ועכו מצדה צפויה לאשר את ההעברה גם בהתאחדות לכדורגל וגם בבקרה התקציבית. "אנחנו רק רוצים להיות בטוחים שהצ'ק לא יחזור" גיחכו בעכו.


בן אז'ובל צפוי להיכלל בסגל לאחר הפגרה (האתר הרשמי)

בינתיים ניר קלינגר ערך אסיפה עם השחקנים בעקבות ההפסד ובעיקר בעקבות האכזבה מהיכולת של השחקנים במשחק. המאמן אמר לשחקנים: "אני בחרתי את ההרכב ואני אחראי. מי שטוב באימונים ישחק אצלי גם בעתיד". במועדון ציינו כי גם בצוות המקצועי מודעים לטעות בבחירת השחקנים שנעשתה במשחק ולכן חיפה תיראה אחרת אחרי הפגרה. "אין אף שחקן עם מקום בטוח בהרכב או בסגל" אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי