הפועל ב"ש תקפה את כלפון: "עזות מצח והבנה לקויה של תפקידך"

אריאל הרוש
אריאל הרוש | דני מרון

לאחר שיו"ר המנהלת טען שהאלופה "ביזתה את הכדורגל" בעקבות סאגת החולצה של הרוש, אסי רחמים ענה במכתב חריף: "מכתבך והתנהלותך ודאי לא הוסיפו כבוד". תובע ההתאחדות החליט להעמיד את האדומים לדין

(גודל טקסט)

 יומיים לאחר המשחק המרכזי במחזור השני בליגת העל, בו סיימה הפועל באר שבע בתיקו 1:1 מול  מכבי תל אביב באיצטדיון טרנר, ייזכר אותו ערב בעיקר עיכוב של יותר מ-20 בתחילת המשחק. עיכוב זה נגרם עקב סירובה של הפועל באר שבע ושוערה אריאל הרוש להחליף את אפודת השוער שלו, על אף  שהצבע שלה הזכיר את מדי החוץ של הצהובים.


בינתיים, העימות בין הפועל באר שבע למנהלת הליגות עולה שלב. לאחר שאתמול שלח יו"ר המנהלת ארז כלפון מכתב חריף לאלונה ברקת בו טען המועדון ביזה את הכדורגל הישראלי, הגיע תגובת האלופה באמצעות מכתב חריף עליו חתום מנכ"ל המועדון אסי רחמים.

"קיבלנו את מכתבך שבנדון, אשר מוטב היה אלמלא נכתב, ובוודאי שלא בלשון האלימה והמתלהמת בה בחרת להשתמש", כתב רחמים לכלפון. "נדרשת עזות מצח יוצאת דופן והבנה לקויה של תפקידך כדי להשתלח בצורה חסרת רסן במועדון החבר במנהלת ובבעליו באופן אישי – זאת מבלי שטרחת להזמין אותנו לשיחת הבהרה, או אפילו להתעדכן בהתנצלות המועדון, המבטאת לקיחת אחריות מלאה והבעת כבוד כלפי אלה שנפגעו".


"אני מקווה כי אתה מודע למשימות רבות המשקל שעל שולחנך, משימות שקשורות בטיפול עומק בחוליים האמיתיים של הכדורגל הישראלי", המשיך רחמים לתקוף את כלפון. "צר לי שכותרת זריזה בעיתון ויחסי ציבור על גבו של המועדון מפתים יותר. התנהלותך זו צריכה להטריד מאוד את אלה ששמים את כספם, זמנם וכל מרצם לטובת טיפוח הכדורגל הישראלי. המנהלת זקוקה לניהול מקצועי ורציני, חף מפוליטיקה ועסקנות. ואם בכבוד הכדורגל הישראלי עסקינן, מכתבך והתנהלותך אמש ודאי לא הוסיפו כבוד לכדורגל הישראלי", חתם מנכ"ל הפועל באר שבע.




המכתב לכלפון (צילום מסך)


פרשת האפודה של אריאל הרוש גררה ביקורות רבות. למרות התנצלותה של הקבוצה על המקרה,  תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הפועל באר שבע לדין משמעתי בגין איחור של הקבוצה בעליה למגרש והתנהגות בלתי הולמת. גם מכבי תל אביב תעמוד לדין בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק.


על פי דו"ח השיפוט של שופט המשחק, אוראל גרינפד, צוות השיפוט ביקש מהנהלת הפועל באר שבע מספר ימים לפני ההתמודדות לשנות את צבע האפודה של שוער הקבוצה שכן הוא דומה מאוד לצבעי החוץ הכחולים של מכבי תל אביב. הנהלת האלופה לא שיתפה פעולה גם בזמן החימום של המשחק, אף  שהתבקשה פעם אחר פעם על ידי צוות השיפוט להחליף את צבע האפודה לכתום.


רק כאשר צוות השיפוט ומשקיף המשחק פנו באופן אישי ליו"ר הקבוצה, אלונה ברקת, במנהרת השחקנים והסבירו לה את הסיטואציה, הבעלים הורתה מיד לצוות המקצועי ולשוער לבצע את השינויים הנחוצים ולהחליף את האפודה לצבע כתום, מה שהתיר לצוות השיפוט להוציא את המשחק לדרך.



ברקת. התערבותה הביאה לשינוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי