מכבי חיפה לרוקאביצה: "רוצים אותך גם בעונה הבאה"

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | ערן לוף

בכרמל מרוצים מתפקודו של החלוץ וכבר הודיעו לנציגיו כי הם מעוניינים לראותו במדים הירוקים גם בעתיד, בהתאם לאופציה בחוזהו. עתידו של מאבוקה יוכרע לקראת סיום העונה, קשיים בשיחות עם סיידובה סומא

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור מחר (חמישי) לאימונים לאחר שלושה ימי חופשה וביום שבת אף תערוך אימון כפול שיכלול גם משחק אימון בשעות הערב. במועדון מקווים כי פגרת הנבחרות תחזיר לכושר משחק את כל השחקנים הפצועים, ביניהם הקפטן רמי גרשון והקשר רועי קהת שלא היו לאחרונה בסגל.

במקביל עובדים במלוא המרץ במועדון כדי להתחזק בזר נוסף על חשבונו של קאיו אלבש ואחד המועמדים העיקריים היה הקשר סיידובה סומא, אלא שבחיפה קיוו כי המשא ומתן בינם לבין פרטיזן בלגרד והשחקן יהיה קצר ואילו לאחרונה נתגלעו כמה מחלוקות שהובילו את הירוקים לפנות כרגע לאופציות אחרות. כפי שפרסמנו גם הקשר ההולנדי לואיג'י ברויינס נמצא ברשימות של המנהל הטכני מו אלאך. "יש לנו מספר מועמדים ובימים הקרובים תתקבל החלטה סופית ונביא את הזר שהצוות המקצועי מבקש", אמרו בחיפה והוסיפו: "עד אז אנחנו מקווים להגיע להסדר עם קאיו ולשחררו לאלתר".

בנוסף בחיפה גם חושבים לטווח הארוך ולאחרונה שוחחו עם נציגיו של החלוץ ניקיטה רוקאביצה והודיעו לו כי ברצונם לממש את סעיף האופציה לעונה הבאה. בחיפה מרוצים מהחלוץ, שהיה מהבודדים שהצטיינו בעונה שעברה ופתח טוב גם את העונה הנוכחית. גם המגן ארנסט מאבוקה מחזיק בסעיף עם אופציה לעונה נוספת, אבל לגביו ההחלטה צפויה להתקבל לקראת חודש מרץ. "אלאך הצהיר כי ברצונו לבנות שלד לכמה שנים וזה מה שנעשה" אמרו אצל הירוקים.


רוקאביצה חוגג בגביע הטוטו. הירוקים מרוצים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי