ז'איר אמאדור צפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל רעננה

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | דני מרון

הבלם שנפגע בכתף בניצחון על מכבי חיפה ממשיך להגביר את קצב האימונים והוא צפוי לעמוד לרשותו של איביץ' כבר במחזור הקרוב. שחקני מכבי ת"א ביקרו ביקרו יילדים בבית החולים שניידר, ריקן: "זה נותן לנו כוחות"

(גודל טקסט)
אחרי מונחה בת יומיים, מכבי תל אביב קיימה הבוקר (חמישי) אימון בו השתתפו 12 שחקנים בלבד, זאת בשל היעדרותם של השחקנים שנוטלים חלק במשחקי הנבחרת השונים.


הבשורה המעודדת הגיעה מכיוונו של ז'איר אמאדור שהגביר את קצב האימונים לאחר הפגיעה בכתף בניצחון 0:2 על מכבי חיפה במחזור הראשון והוא צפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל רעננה.


מאוחר יותר, אבי ריקן, אלירן עטר, ארון שוינפלד, מאור קנדיל ושחר פיבן הגיעו לבית החולים שניידר בפתח תקווה יחד עם מנהל קרן מועדון הכדורגל מכבי ת"א ג'וש הליקמן.


השחקנים סיירו במסדרונות בית החולים, פגשו עשרות ילדים וחילקו להם חולצות של הקבוצה. בנוסף הצטלמו ושוחחו השחקנים עם הילדים והוריהם במטרה לחזק את ידיהם בתקופה הלא פשוטה איתה הם מתמודדים. 


 

אבי ריקן סיפר: "הגענו כדי לעשות שמח לילדים לקראת השנה החדשה. רואים את השמחה שלהם כשאנחנו מגיעים ואת החיוך וזה ממלא אותנו ונותן לנו כוחות". על העידן החדש במכבי תל אביב: "הייתה תקופת גורדי ועכשיו אנחנו בעיצומה של תקופה חדשה. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק".




ריקן במהלך הביקור בבית החולים (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 שחקני מכבי ת"א עם הילדים בבית החולים (צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי