בלם קריית שמונה חורחה מורסיו יעבור בדיקות מקיפות בגבו

חורחה מורסיו
חורחה מורסיו | האתר הרשמי

הרכש הספרדי הביא עמו ציפיות רבות כשחתם במועדון הצפוני, אך הגיע בכושר משחק ירוד ובימים האחרונים הפסיק להתאמן בגלל כאבי גב חזקים. במועדון שוקלים לחזק את עמדת ההגנה כשגם נבחנת האופציה להחתים שוער נוסף

(גודל טקסט)

חורחה מורסיו, בלמה הספרדי של עירוני קרית שמונה, יעבור היום (שישי) סדרת בדיקות מקיפה לאבחון חומרת הפציעה בגבו, ממנה הוא סובל.

מורסיו, שהגיע לפני כחודש מאלמריה הספרדית, הביא עמו ציפיות רבות והיה אמור להיות העוגן המרכזי של המאמן חיים סילבס, בחוליית ההגנה. בפועל, הבלם בן ה-32 הגיע בכושר ירוד וכמעט ולא תרם מקצועית עד כה, ובשבוע האחרון החל להתלונן על כאבי גב שהשביתו אותו מהאימונים. בקריית שמונה מודאגים מהפציעה וחוששים שהבלם יושבת לתקופה ארוכה אם הבדיקה שיעבור תראה ממצאים של פגיעה רצינית בגבו של השחקן.

ראשי הקבוצה לוקחים בחשבון גם אופציה למצוא בלם זר אחר, במקרה שמורסיו אכן יעדר לתקופה ארוכה, אולם הדבר אינו פשוט ויצטרכו תחילה להחליט מה עושים לגבי חוזהו של הבלם הספרדי, שחתום לשנתיים.

בנוסף לכך, עוקבים בקריה בדריכות גם אחרי מצבו של החלוץ ההולנדי, נייג'ל האסילבנק, שאמור להימכר להפועל באר שבע, אך בשל בעיות שנתגלו באחת מבדיקות הלב שערך אמש, נראה שהחתימה מתעכבת, עד אשר ההולנדי יעבור בהצלחה את כל הבדיקות הרפואיות הנדרשות.


בקריית שמונה בודקים בדריכות אחר המעבר של נייג'ל האסילבנק לבאר שבע (מאור אלקסלסי)

בקרית שמונה, ינסו לנצל את הזמן עד תום חלון ההעברות, גם כדי לבחון את האופציה לצרף שוער נוסף לסגל. עד כה קיימת אכזבה מיכולתו של מהדי זועבי, שקיבל את אפודת השוער הראשון מתחילת העונה, אולם לא ממש הצדיק את האשראי שקיבל. בצוות המקצועי הבהירו שהם לא מתכוונים "להשתגע" ולהשקיע סכומים גבוהים מדי ורק אם יהיה על השולחן שחקן זמין, במחיר סביר וניתן יהיה לצרפו, ישקלו במועדון את המהלך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי