בהפועל חדרה בטוחים: "נקבל את הניהול התקין בבית המשפט"

הפועל חדרה
הפועל חדרה | דני מרון

במהלך השבועות האחרונים הציעו ראשי מוליכת הטבלה פשרה לרשם העמותות, אך טרם התקבלה תשובה. טאפוקו ויונתן לוי זכו למנוחה ויהיו כשירים לשבת

(גודל טקסט)

מוליכת ליגת העל, הפועל חדרה, מנצלת את הפגרה בכדי להחזיר את שחקניה מפציעות וגם לנסות ולתת מנוחה לשחקנים ששיחקו דקות רבות בשני המחזורים הראשונים ובגביע הטוטו. המאמן ניסו אביטן החליט לערוך אימונים גם היום וגם מחר ויאפשר מנוחה בימי שני ושלישי.

הבלם יונתן לוי שהצטרף לאחרונה ממכבי חיפה והקשר קווין טאפוקו זכו למנוחה אך יהיו כשירים לשבת כמו גם הבלם ירין פרץ. גם הקפטן יעקב אבבה ממשיך בתהליך ההחלמה, אך כשירותו תתברר במהלך השבוע. בנוסף, החלוץ עוז פרץ חזר לכשירות מלאה וצפוי לעבור בבקרה התקציבית לאחר החג בכדי להיות חלק מהסגל למשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה. מי שבוודאות יהיה בסגל הוא החלוץ דובב גבאי שחתם בקבוצה ביום חמישי. "זה לא סוד שרצינו את דובב גבאי כבר בתחילת הקיץ ואנחנו שמחים שעזרה של אנשי עסקים הביאה לצירופו", אמרו בעולה החדשה.

בנוסף, ברמה הניהולית כבר חושבים על ה-3 באוקטובר, אז ייערך דיון בבית המשפט לגבי ההודעה של רשם העמותות שלא להעניק לחדרה את הניהול התקין ועל פי כן עלולה חדרה לספוג עונש של מינוס תשע נקודות. בחדרה סבורים כי הם ייצאו מנצחים בבית המשפט וזאת לאור חוות דעת משפטיות שקיבלו בשבועות האחרונים. "אין לנו ספק שננצח בבית המשפט. נקבל את הניהול התקין בבית משפט. רצינו להימנע מזה והצענו פשרה לרשם העמותות אך לצערנו הם לא חזרו אלינו", אמרו במועדון מהשרון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי