מחלוקת בין פלקושצ'נקו להפועל חיפה על תג המחיר

פלקושצ'נקו
פלקושצ'נקו | ערן לוף

הקשר שנמצא לראשונה בקריירה עם נבחרת ישראל מרוצה מהשדרוג שהוצע לו בשכרו, אך רוצה שהקבוצה לא תמנע ממנו להתקדם למועדון גדול יותר בארץ או באירופה. קלינגר צפוי לקבל סגל מלא למשחק מול בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

לאחר שני ימי חופשה תחדש היום (שלישי) הפועל חיפה את אימוניה לקראת מחזור הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים. בקבוצה מהכרמל רוצים לחזור מהפגרה ברגל ימין, במיוחד לאחר ההפסד להפועל תל אביב בשבוע שעבר. המאמן ניר קלינגר צפוי לקבל סגל מלא למשחק, כאשר שחקני הנבחרות השונות טרם חזרו לאימונים, דבר שיקרה לקראת סוף השבוע. בין השאר מדובר בשוער ארנסטס שטקוס, הבלם ניסו קפילוטו והקשרים מקסים פלקושנצ'קו וראדו גנסארי.

כפי שפרסמנו עוד לפני היציאה לחופשת החג שוחח המאמן עם שחקניו וניסה להחדיר בהם מוטיבציה כאשר אמר: "אלה שרוצים לפרוץ, זאת תהיה עונת הפריצה שלהם". שחקן בקבוצה התייחס לדבריו של המאמן: "ניר תמיד ידע מה להגיד ומתי. בכל זאת לא לוקחים נקודות בדיבורים אלא בפעולות על כר הדשא".

במקביל, בקבוצה ממשיכים בשיחות עם שטקוס ופלקושצ'נקו לגבי הארכת חוזים כאשר הקשר הצעיר קיבל חוזה משודרג לארבע שנים. בסביבתו של השחקן הודו לבעלים יואב כץ על שדרוג בשכר בחוזה החדש, אך המחלוקת בין הצדדים היא סביב תג המחיר של השחקן במידה שירצה לעבור לקבוצה אחרת. כץ רוצה להציב תג מחיר גבוה שירתיע קבוצות מלפנות לקשר הצעיר, ואילו בסביבתו של פלקושנצ'קו מבינים כי במידה והשחקן ירצה להתקדם למועדון גדול יותר בישראל או באירופה הוא צריך תג מחיר הגיוני. "הכדור בידיים של הפועל חיפה", אמרו מקורביו של השחקן.


פלקושצ'נקו. יגיע להסכם עם הקבוצה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי