פרסום ראשון: גיא מלמד צפוי לעזוב את הפועל באר שבע

חן עזרא, גיא מלמד
חן עזרא, גיא מלמד | ערן לוף

למרות השער שכבש במחזור הפתיחה, החלוץ קיבל רמזיהם לפיהם הצוות המקצועי אינו מייעד לו דקות, הבין ששחקן התקפה נוסף אמור להגיע והחליט לסיים את דרכו בקבוצה. מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה עוקבות

(גודל טקסט)

לאחר שמצא את הרשת במחזור פתיחת הליגה ולאחר מכן לא זכה לדקות משחק בטרנר מול מכבי תל אביב, לספורט1 נודע שגיא מלמד ככל הנראה יעזוב את הפועל באר שבע עד יום שני הקרוב – המועד הרשמי בו יינעל החלון בכדורגל הישראלי.

בסביבתו של החלוץ היו בטוחים שהשער שכבש בקריית שמונה יוביל את צוות המקצועי להעניק לו יותר קרדיט ולאחר שהשחקן כאמור כלל לא שותף במחזור השני, מלמד החליט לסיים את דרכו במועדון, זאת לאחר שקיבל לאחרונה רמזים בהם הובהר לו שהוא צפוי לקבל דקות מועטות העונה.

מלבד נייג'ל האלסבייינק שהצטרף להפועל באר שבע, בסביבתו של מלמד הבינו שהאלופה מעוניינת לצרף שחקן התקפה נוסף, דבר אשר יפגע עוד יותר במעמדו של החלוץ. למרות רצונו להישאר ולהיאבק על דקות משחק, הוא הפנים שפחות בונים עליו.


צפוי לצרף שחקן התקפה נוסף עד לסגירת החלון. ברק בכר (ערן לוף)

כפי שפרסמנו כאן באתר בחודש שעבר, אלונה ברקת דרשה ממכבי פתח תקווה סכום של כ-300 אלף יורו עבור מלמד ולא הייתה מוכנה לדון בהשאלתו. כעת, לאור לוח הזמנים הצפוף על לסגירת החלון, היא עשוה להתפשר על אופציה של השאלה או מכירה בסכום נמוך יותר.

כבר תקופה ארוכה שמאמן מכבי פתח תקווה, אלישע לוי, עוקב אחר ההתפתחויות בעניינו של גיא מלמד. אלישע לא מסתיר את רצונו לצרף את מלמד, וגם הלוזונים מעוניינים "להחזיר אותו הביתה". מלבד מכבי פתח תקווה שכאמור מעוניינת להשיב את החלוץ, גם מכבי נתניה ובית"ר ירושלים עוקבות אחרי מצבו של מלמד כשמספר קבוצות נוספות ממתינות להתפתחויות וכעת צפויה להיות התקדמות משמעותית בנושא.  המאמן הוותיק עוקב גם אחר ההתפתחויות בנוגע לדור אלו, שנרכש מהלוזונים בתקופה שבה בן ביטון אותת על רצונו לשחק בחו"ל. בינתיים ביטון נשאר בנגב, וברוב המשחקים הועדף על פני אלו בהרכב.

ההתאקלמות של מלמד בטרנר היתה הדרגתית, והוא נכנס לעניינים רק בסוף העונה שעברה. בשני מחזורי הסיום של הליגה כבש החלוץ המלבסי ארבעה שערים, שהתווספו לשני שערים בגביע. מלמד המשיך כאמור את יכולתו הטובה במחזור הפתיחה של העונה הנוכחית כשכבש את השער היחיד לזכות ב"ש ב-1:1 מול קריית שמונה. כאשר היה נדמה שמקומו בהרכב מובטח, הורד מלמד לספסל ולא שותף במשחק העונה נגד מכבי תל-אביב.


החליט לעזוב. גיא מלמד (מאיר אבן חיים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי