סגרה עוד פינה: אוהד לויטה חתם לעונה בהפועל באר שבע

אוהד לויטה
אוהד לויטה | הפועל באר שבע, רשמי

כשבוע לפני סגירת החלון ואחרי שחרורו של דודו גורש לבית"ר, שוער מכבי חיפה עבר לבירת הנגב והוא ישמש כמחליפו של אריאל הרוש: "שמח לחזור ומצפה לאתגר". מתן אוחיון עשוי לפתוח מול אשדוד, ויטור ישוב בדצמבר?

(גודל טקסט)
כשבוע לפני סגירת חלון ההעברות, הפועל באר שבע סגרה עוד פינה: אוהד לויטה חתם רשמית בשורותיה עד סוף העונה ויהיה שוערה השני. אריאל הרוש ימשיך ללבוש את האפודה הראשונה וצפוי לפתוח במחזור הקרוב מול מועדון ספורט אשדוד. "אני שמח לחזור לבאר שבע ומודה למכבי חיפה על התקופה בסמי עופר", אמר השוער. "אני מצפה לאתגר החדש-ישן בדרום ובמיוחד במגרש הביתי, אצטדיון טרנר".




קצת ארכיון: מערך השוערים של באר שבע עבר טלטלה בקיץ האחרון. האלופה נפרדה מגיא חיימוב בטונים צורמים, ואחר כך שלחה את מחליפו היווני, יאניס אנסטיס, לדרכו לאחר שספג חמישייה בזאגרב. בינתיים אריאל הרוש נחת בטרנר, נפצע נגד מכבי תל אביב, ואחרי היכרות קצרה עם דודו גורש נפרדו דרכיהם. גורש חתם בבית"ר, ועתה כאמור נמצא לו מחליף בעמדת השוער השני בדמותו של לויטה.


מכת הפציעות של האדומים עתידה להשפיע על מדיניות הרכש בנוגע לעמדת המגן השמאלי. במידה והחלמתו של אורן ביטון מפציעתו תהיה מהירה מן הצפוי, תתבסס הקבוצה עליו ועל המגן ההונגרי מיחאי קורהוט. במקרה של עיכובים בתהליך ההתאוששות של המגן הצעיר, תיבחן האפשרות לצרף את בן תורג'מן, מגן בני יהודה, כגיבוי. אפשר שמתן אוחיון "הימני" יתופקד כמגן שמאלי נגד מועדון ספורט אשדוד במחזור הקרוב.



באר שבע עשויה לצרף קשר זר, ובשלב זה אין שינוי במעמדו של ז'וליאן סטו. הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור מתאמן עם חבריו, וחזרתו לכשירות מבצעית מתוזמנת בשלב זה לחודש דצמבר.




קדנציה שנייה בבירת הנגב. אוהד לויטה (הפועל באר שבע – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי