סאבו מתקרב לבאר שבע, בבית"ר ממתינים להחלטת איינבינדר

דן איינבינדר
דן איינבינדר | דני מרון

ראשי האלופה הגיעו להבנות עם משה חוגג ואנשיו על עסקת חליפין, אולם קשר נבחרת ישראל שב הערב ארצה מצפון אירלנד וטרם נשמעה דעתו. בבירה גם מחכים להתפתחויות בגזרת בן שהר, שמעדיף לעזוב למכבי תל אביב

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה להיות שחקנית פעילה מאוד בכל הנוגע לשוק ההעברות וההערכה היא שעד סיום החלון הנוכחי, ביום שני בערב (17.9), יגיעו עוד לפחות שניים או שלושה שחקנים חדשים לקבוצה.

בבית"ר ממתינים להחלטתו הסופית של החלוץ בן שהר, שחקנה של הפועל באר שבע שאמנם צייץ ברשתות החברתיות בשבוע שעבר על כך שהוא מעולם לא ביקש לעזוב, אולם בעקבות הגעתו של נייג'ל האסלביינק והעובדה שאינו מקבל את הקרדיט שהוא חושב שהוא ראוי לו, המעבר לבית וגן עשוי לתפוס שוב תאוצה. שהר חתם לחמש השנים בבאר שבע וחוזהו נאמד בכ-2.5 מיליון דולר לכל התקופה, כך שגם אם החלוץ עצמו יסכים למעבר, יצטרכו המועדונים עצמם להגיע למתווה בנוגע לתשלום שכרו של החלוץ.

ללא כל קשר לעסקה אפשרית מול בן שהר, בבית"ר ירושלים ממתינים לתשובתו של קשר הפועל באר שבע דן איינבינדר,ששב ארצה ממשחק נבחרת ישראל בצפון אירלנד. היום נודע כי המועדונים הגיעו לסיכום ביניהם על טרייד במסגרתו איינבינדר ישוב לבית"ר ירושלים ואילו אריק סאבו, שסיכם עקרונית בשורות האלופה, יעשה את הדרך ההפוכה ויצטרף להפועל באר שבע. סאבו מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי של האלופה ונתן את הסכמתו למהלך, אך כאמור העסקה תקום ותיפול, ככל הנראה, על החלטתו של איינבינדר.

באר שבע ניסתה לצרף את סאבו יחד עם סילבסטרה במסגרת טרייד הכולל את בן שהר או שחקן אחר, אבל המהלך לא הסתייע. שהר הודיע שהוא מתכוון לכבד את החוזה בבאר שבע ובסביבתו רמזו שאם כבר עזיבה, אז מכבי תל אביב היא אופציה מועדפת.


אריק סאבו. מוערך מאוד על ידי אנשי האלופה ונתן את הסכמתו למהלך (דני מרון)

שחקן נוסף שנמצא בתוכניות של ראשי בית"ר הוא יוסי בניון, קשרה של מכבי פתח תקוה שמאוד רוצה לחזור לקדנציה שנייה במדים הצהובים-שחורים. בימים האחרונים הועברו לבית"ר מסרים מאבי לוזון שבניון לא ישוחרר, אבל גורמים במועדון הביעו אופטימיות שהמעבר ייצא לפועל בכל זאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי