בואטנג הגיע על חשבונו, רפואה עדיין רוצה את ז'אורז'יניו

גבריאל תמאש מול ז'אורז'יניו
גבריאל תמאש מול ז'אורז'יניו | אודי ציטיאט

הגנאי הצעיר שנבחן בשורות הפועל תל אביב לא הובא על ידי המועדון, גורמים הבהירו: "קובי יחליט אם הוא רוצה אותו, הוא הגיע תחת אחריות של הסוכן". קשר בית"ר ירושלים עדיין נחשב למועמד המוביל מבחינת המאמן

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מתכוננים למשחק החוץ בשבת באצטדיון דוחא נגד בני סכנין (19:30, ישיר בספורטHD3) ובאימונים מורגשת אווירה חיובית לאחר הניצחון על הפועל חיפה במחזור שעבר ושובם הצפוי להרכב של אוראל דגני ואדי גוטליב למרכז ההגנה.

במקביל ראשי המועדון והצוות המקצועי בראשותו של קובי רפואה עובדים במרץ על ניסיון חיזוק הסגל עד לדד ליין ביום שני, בתקווה לצרף קשר יצירתי עד סגירת החלון. הקשר הגנאי עמנואל בואטנג בן ה-21 שנחת להתרשמות מקבוצת אדואנה סטארס ייבחן עד סוף השבוע ועל פי אנשי המועדון הגיע ללא עלות מצד הפועל תל אביב: "בואטנג הגיע תחת אחריות של הסוכן שלו להתרשמות. מי שיחליט אם הוא מתאים זה המאמן קובי רפואה ואנו ממתינים לתשובתו".

במועדון מספרים כי הצוות המקצועי רוצה לצרף את הקשר הברזילאי של בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו שאינו בתוכניות של המאמן גיא לוזון. אם תהיה התפתחות בימים הקרובים, לא מן הנמנע שהברזילאי שמתאושש מפציעה משלהי העונה שעברה יהפוך לרכש האחרון. קובי רפואה הבהיר לא פעם כי הוא זקוק לשחק קישור יצירתי בעמדה מספר 10.

כידוע, סיפור הזרים העונה אינו הצלחה גדולה במתחם חודורוב. זה החל ב"פרשת ההחתמה והשחרור" של הבלם הליטאי אדווינס גירדוואיניס, כשגם הרכש שהגיע מפינלנד, אולריך מלקה עדיין אינו מקבל מקום בהרכב. גם ירידה בכושרו של המגן השמאלי הבלגי מרווין פירסמן מורגשת ואילו החלוץ הסרבי פייסל מוליץ' שהיה מגורמי העלייה לליגת העל הפך לשחקן ספסל.


פייסל מוליץ'. הפך למחליף שני או שלישי בהיררכיה של רפואה (אודי ציטיאט)

מי שעשוי לעזוב הוא הקשר מוטי ברשצקי, שיחליט עד סוף השבוע אם להמשיך במועדון עד חלון ההעברות בינואר או שמא יחפש קבוצה כדי לרכוש ניסיון לאחר ששמע מקובי רפואה כי אינו בתוכניות המקצועיות. בקבוצה מאמינים כי רמזי ספורי הפצוע בקרסול יוכל לשוב לשחק בתוך שבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי