מתן חוזז עשוי לעזוב את מכבי תל אביב, שמו של בן שהר עלה

מתן חוזז, מאור קנדיל
מתן חוזז, מאור קנדיל | אודי ציטיאט

הפועל חיפה ורעננה רוצות לשאול את הקשר, החלטה תתקבל לאחר המשחק בשבת. אם שהר ישוחרר במחיר סמלי, סגנית האלופה תפנה לב"ש רשמית. סבוריט התלונן על כאבים, דוידזאדה צפוי לערוך בכורה מחודשת. גם ז'איר יפתח

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב ששבו לארץ לאחר צמד המשחקים המאכזבים של נבחרת ישראל באלבניה ובצפון אירלנד קיימו הערב (רביעי) אימון שחרור קל בקריית שלום.

לספורט1 נודע שהפועל חיפה והפועל רעננה רוצות להשאיל את מתן חוזז והצהובים צפויים לקבל החלטה לאחר המשחק מול הפועל רעננה ביום שבת (18:00, שידור ישיר בספורט4), כשגם הקשר אליאל פרץ אינו צפוי להישאר. במקביל, שמו של בן שהר עלה לאחרונה ובמועדון ממתינים לראות כיצד תתפתח הסאגה בינו לבין בית"ר ירושלים. אם החלוץ ישוחרר במחיר סמלי, סגנית האלופה תפנה רשמית להפועל באר שבע.

מבחינה מקצועית, המגן השמאלי אנריק סבוריט התלונן על כאבים ברגלו ונכון לרגע זה הוא עלול להחמיץ את המשחק מול החבורה של מנחם קורצקי. מי שעשוי לערוך בכורה מחודשת במדים הצהובים הוא אופיר דוידזאדה, למרות שהוא אינו נמצא בכושר משחק מלא.


מכבי תל אביב ממתינה. בן שהר (דני מרון)

הבלם ז'איר אמאדור, שהתאושש מהפגיעה בכתף שמנעה ממנו לשחק בשני המשחקים האחרונים, עורך אימונים מלאים והוא ישוב למרכז ההגנה. למרות הטעות שהובילה לשער של ג'ון אוגו, שחר פיבן גילה יכולת טובה והוא אמור לפתוח לצידו.

מסתמן שהמאמן ולדימיר איביץ' והצוות שלו יאפשרו מנוחה למרבית שחקני הנבחרת. שרן ייני, דור פרץ ואלי דסה לא צפויים לפתוח בהרכב ומי שככל הנראה יתפוס את המקום בצד ימין של ההגנה הוא מאור קנדיל שעדיין לא רשם דקות במסגרת הליגה. בחלק הקדמי, עומר אצילי, שגם הוא עדיין לא שותף העונה בליגה, עשוי לפתוח על חשבונו של צ'יקו אופואדו שלא הרשים בטרנר מול הפועל באר שבע.


צפוי לקבל דקות ראשונות העונה בליגה. עומר אצילי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי