קורצקי: מחכה לנו משחק אולי מהקשים שיש בליגה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

הפועל רעננה מתכוננת למשחק בשבת מול מכבי תל אביב (18:00, ישיר בספורט4) והמאמן אמר במסיבת העיתונאים: "התמקדנו יותר בעצמנו, רוצים להפגין נוכחות". נימני יחזור הרכב במקום ורד

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אחרי פגרת הנבחרות, הפועל רעננה תחזור לליגת העל וממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ בשבת (18:00, שידור ישיר בספורט4) נגד מכבי תל אביב במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. מבחינה מקצועית, המגן הימני עדי נמני החלים ואמור לשוב להרכב במקומו של עומר ורד והקבוצה מתרגלת מערך מעובה.

מאמן הקבוצה מנחם קורצקי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק אולי מהקשים שיש בליגה, קשה להתכונן למכבי תל אביב כי אנחנו לא יודעים באיזה הרכב היא תופיע למשחק, לכן התמקדנו יותר בעצמנו ואיך אנחנו רוצים לבוא ולהפגין נוכחות במשחק הזה כדי להשיג את התוצאה הכי טובה מבחינתנו".

על הניצחון במחזור שעבר על עירוני קריית שמונה אמר קורצקי: "כל ניצחון מוסיף ביטחון ואמונה שאפשר לעשות עונה יפה אבל עדיין המטרות שלנו זה לברוח מהתחתית, להתקדם מדי משחק ולקדם שחקנים ברעננה באופן אישי ויחד איתם לקחת את הקבוצה קדימה". 

עידו לוי הוסיף: "הניצחון על קריית שמונה נתן הרבה ביטחון לקבוצה, במיוחד בגלל שזה היה ניצחון מתוק שהושג בדקות האחרונות, אבל אנחנו יודעים שזה בסך הכל עוד שלוש נקודות ויש לנו עוד דרך ארוכה העונה. יש לנו משחק קשה מאוד ביום שבת מול מכבי תל אביב שאנחנו מקווים להוציא ממנו תוצאה טובה. הייתה לנו הכנה די ארוכה למשחק מול מכבי בגלל הפגרה, התכוננו בעיקר מבחינה טקטית – איך להתמודד עם היתרונות שלהם ואיך לנצל את החסרונות שלהם ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בשבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי