מכת פציעות בהגנת הפועל חדרה, דובב גבאי עבר בבקרה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

החלוץ צפוי להיות בסגל מול מכבי פתח תקווה (שבת ב-19:00), אבבה, לוי, פרץ ורבאח סובלים מפגיעות. אביטן: "מצפה לנו משחק מול יריבה איכותית שתהיה בצמרת העונה. אנחנו מודעים למקום שלנו"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה – מוליכת ליגת העל – ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום שבת (19:00) נגד מכבי פתח תקווה. ניסו אביטן והצוות שלו קיימו מספר איספות במהלך השבוע ובהן דיברו בעיקר על חשיבות המפגש ולא פחות מכך על הגישה והרצון להוכיח ששני הניצחונות לא הגיעו במקרה.

חדרה תגיע למשחק ללא שני הבלמים הפצועים יונתן לוי ויעקב אבבה. גם וויסאם רבאח, שפתח בניצחון על בית"ר ירושלים בטדי, נפגע לאחרונה והוא בספק למשחק. ירין פרץ, שלא שותף במחזור האחרון, עדיין לא כשיר במאה אחוז ורק לאחר האימון המסכם מחר יתברר האם הוא יעמוד לרשותו של אביטן.

מי שכן יכול לשחק הוא דובב גבאי שעבר היום בבקרית התקציבית. החלוץ, שחתם במועדון לאחרונה, אינו צפוי לעלות בהרכב, אך הוא אמור להשתלב במהלך המחצית השנייה לאחר שהרשים את הצוות המקצועי באימונים מאז שהגיע.

אביטן אמר לקראת המשחק: "אנחנו פוגשים יריבה איכותית ומאומנת – כמו כל הקבוצות של אלישע לוי. מכבי פתח תקווה רצה כבר כמעט שנתיים עם אותו סגל, כך שאנו מבינים שמדובר במשחק חוץ מאוד קשה ומעריכים שמדובר בקבוצת שתהיה בצמרת העונה".

על כך שקבוצתו מגיעה למשחק מהמקום הראשון בליגת העל: "בשלב הזה של העונה אין משמעות למיקום. אנחנו מרוצים מפתיחת העונה ובאותה נשימה מודעים למקום שלנו. מצפה לנו שנה קשה שבסיומה אנחנו רוצים לחגוג הישארות בליגה".


החמיא לאלישע לוי. ניסו אביטן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי