רשמי: דן איינבינדר חתם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים

דן איינבינדר עם משה חוגג
דן איינבינדר עם משה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

הקשר שחזר לקבוצת נעוריו אחרי עונה בהפועל באר שבע הפך רשמית לשחקן הרכש השמיני של הקבוצה תחת הבעלים החדש, ובמועדון מרוצים: "משה חוגג הבטיח וקיים, הוא לא מוותר על העונה הזו"

(גודל טקסט)
אחרי שסיכם אמש את תנאיו בבית"ר ירושלים, דן איינבינדר חתם היום (שישי) רשמית לשלוש עונות בקבוצת נעוריו וחזר אליה לקדנציה שלישית. הקשר הפך לשחקן הרכש השמיני שמגיע לבית וגן מאז נכנס משה חוגג לתפקיד הבעלים החדש במועדון והשלישי שמגיע בתוך שבוע מהפועל באר שבע, כאשר לפניו צורפו גם שמואל שיימן ודודו גורש. עוד קודם לכן הוחתמו טל בן חיים, מאור בוזגלו, ערן לוי, לירוי צעירי ואפונסו טיירה, לצד שחרורם של הבלם קרלוס קוויאר והקשר אריק סאבו ובסך הכל עברה הקבוצה מהפכה של ממש בסגל השחקנים.


"משה חוגג אמר כבר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו, שהוא צפוי לצרף עוד מספר שחקנים ושהוא לא מתכוון לוותר על העונה הזו, הוא הבטיח וקיים", אמר גורם בבית וגן, בהתייחסו לשינוי הגדול שנעשה, לעומת הסגל הדליל שפתח את העונה בבית וגן. אמש, התנהל מרתון של שיחות בין איינבינדר ונציגו אבי נמני לבין ראשי בית"ר ובסופו של דבר הצליחו הצדדים לגשר על כל הפערים, כאשר הקשר הסכים לרדת בגובה השכר לעונה לעומת מה שקיבל בבאר שבע, אך קיבל בתמורה חוזה לשלוש שנים, בגובה הנאמד בכ-250 אלף דולר לעונה כעת.


איינבינדר כאמור חתם היום באופן רשמי וכבר אתמול היה במועדון מי שהתייחס להודעות הנאצה שקיבל הקשר ממספר אוהדי הקבוצה. גורם במועדון אמר לספורט1: "אם מישהו שכח במקרה, כמו שקרה עם איתי שכטר ואחרים, היה מי שהראה גם לדן את הדרך החוצה מהמועדון ולא הותיר לו כלל ברירה, אלא לחפש לעצמו קבוצה חדשה. איינבינדר אפילו לא קיבל בזמנו הצעה כספית ראויה, כך שכל ההאשמות כלפיו, כאילו העדיף את באר שבע על פני בית"ר, רחוקות מהמציאות ועושות עוול עם דן".


דן איינבינדר אמר לאחר החתימה: "מאושר לחזור הביתה למקום שאני אוהב. רוצה להודות למשה חוגג על הרצון והאמון הרבים. אני רואה את הפרויקט החדש שנבנה פה ואני שמח להצטרף לשלוש שנים והפעם אני מקווה שאפילו ליותר".


הבעלים משה חוגג הוסיף: "שמח לצרף את דן איינבינדר לבית"ר ירושלים. דן הוא דוגמא לדור איכותי תוצרת מחלקת הנוער של המועדון והוא שב למקומו הטבעי. ההחתמה של דן מהווה נקודת ציון בדרך שאני מאמין בה וגאה לסלול אותה במועדון".


שוב בצהוב ושחור: דן איינבינדר חתם רשמית על חוזה לשלוש שנים #יאללהביתר

צילום : ינון פוקס pic.twitter.com/oOMfUdHvQw

— Beitar Jerusalem FC (@fcbeitar) September 14, 2018


בנושא אחר, המגן הצרפתי אנטואן קונטה, שעבר בקיץ ניתוח במיניסקוס שבברכו, הגיע היום לישראל לאחר שהחל את הליך השיקום שלו בצרפת. קונטה יעבור סדרת בדיקות מקיפה, כדי לאבחן את זמן ההחלמה הדרוש לו ולקבל תמונת מצב מדויקת על מצב הברך הפצועה כעת.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תראו מי חזר Bon retour @a.conte2

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי