ניר קלינגר: "מול הפועל תל אביב הייתה בעיה בגישה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן מחזיקת הגביע התייחס להפסד במחזור הקודם והתכונן למשחק מול בית"ר ירושלים: "לא מתמקדים בהם, יש לנו את הסגנון שלנו". בן אז'ובל לראשונה בסגל ויפתח על הספסל, דור מלול כשיר וגם שחקני הנבחרות חזרו

(גודל טקסט)

לאחר יום חופשי, חזרו הבוקר (שישי) שחקני הפועל חיפה לאימונים לקראת המשחק המרכזי ביום שני מול בית"ר ירושלים. לאחר תקופה ארוכה, יקבל המאמן ניר קלינגר סגל מלא כאשר היום הצטרפו לאימונים גם שחקני הנבחרות: ארנסטס שטקוס, ניסו קפילוטו, מקסים פלקושצנקו וראדו גינסארי.

קלינגר והצוות המקצועי טרם החליטו אם הקבוצה תשנה סגנון במחזור הקרוב וזאת לאחר ההופעה החלשה במערך שלושת הבלמים במשחק ההפסד מול הפועל תל אביב. מי שצפוי להיות בסגל הקבוצה הוא חלוץ הרכש החדש בן אז'ובל שהגיע בהשאלה מהפועל עכו.

הבוקר ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחס קלינגר להפסד מול האדומים מתל אביב: "לקחתי קשה את ההפסד להפועל תל אביב כמו גם השחקנים. הצוות שלי ואני חושבים שהמערך שלנו לא היה הבעיה במשחק אלא הגישה הייתה שגויה. יש לנו שחקנים שיודעים לשחק ולהתאקלם בכמה מערכים ונעלה בהתאם לשחקנים שנחשוב שהם בכושר הטוב ביותר למשחק".


אז'ובל. לראשונה בסגל (האתר הרשמי)

לגבי בית"ר: "אנחנו כמעט ולא מתמקדים בבית"ר כי יש להם הרבה שחקנים חדשים ואנחנו לא יודעים באיזה הרכב או סגנון הם יעלו למשחק. לנו יש את הסגנון שלנו שהוא שם דגש על אלמנטיים התקפיים עם שחקני הגנה טובים".

סיום מועד ההעברות: "אין ויכוח שהפציעה של אלמוג בוזגלו טרפה את הקלפים אבל לנו יש את השחקנים שלנו שנכנסים למשבצת הזאת. אנחנו עובדים בשקט ואם יהיה מה להודיע אז נודיע. בדרך כלל אני אוהב לבנות את הסגל במחנה האימונים אבל הקיץ קרו לנו כמה תקלות וידענו להתגבר עליהן. שינוי כזה או אחר זה מבורך".


נבחרת ישראל:
"אני דרוך לקראת המשחק שלנו ביום שני ומאחל לנבחרת בהצלחה במשחקים שיהיו לה. לקפילוטו הייתה הופעת בכורה ואני מקווה שבעתיד יהיו לנו עוד שחקנים בנבחרת כמו דור מלול שראוי להיות שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי