צפו בתקציר: מכבי תל אביב הביסה 1:4 את הפועל רעננה

איתי שכטר
איתי שכטר | אודי ציטיאט

צמד בישולים לאלי דסה ולדור מיכה. המגן בישל לאלירן עטר בדקה ה-63 ולצ'יקו אפואדו (89). הקשר בישל גם כן לעטר (69) ולאיתי שכטר (16). ייני כבש שער עצמי מקרי בדקה ה-80. הצהובים עלו למקום הראשון בטבלה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הביסה הערב (שבת) 1:4 את הפועל רעננה באצטדיון העירוני בנתניה. קבוצתו של איביץ' שטפה את המגרש כבר משריקת הפתיחה ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-16 של המשחק משער של איתי שכטר, אחרי בישול נפלא של דור מיכה.


בדקה ה-63 אלירן עטר קיבל כדור רוחב מאלי דסה והכפיל את היתרון. שש דקות לאחר מכן עטר כבר עם צמד אחרי בישול נוסף של דור מיכה. דקה לפני תוספת הזמן הצהובים כבשו את שערם הרביעי. צ'יקו אפואדו המחליף הבקיע את שערו הראשון בליגה והמגן אלי דסה, בדיוק כמו מיכה, רשם בישול שני במשחק.


הפועל רעננה צמצמה באופן זמני בדקה ה-80 אחרי שער עצמי אומלל של שרן ייני. בעקבות הניצחון על הפועל רעננה, סגנית האלופה עלתה באופן זמני למקום הראשון בטבלה.


אלירן עטר איתי שכטר ודור מיכה עם הופעה מוצלחת (אודי ציטיאט) 

 

הרכבים

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, שרן ייני, שחר פיבן, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, אייל גולסה (אבי ריקן 86), דור מיכה (צ'יקו אפואדו 75), עומר אצילי (רוסלן ברסקי 61), איתי שכטר, אלירן עטר.


הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, דין מימוני (כארם ארשיד 60), עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, טל איילה (אור דסה 66), יואב תומר (קייס גאנם 46).


מהלך המשחק
דקה 1: השופט גל לייבוביץ' הוציא את המשחק לדרך לעיניי 10,724 צופים.


דקה 16: מכבי תל אביב עלתה ליתרון 0:1:
דור מיכה העביר כדור עומק נפלא אל איתי שכטר והחלוץ הכניע בקלות את אסף צור.


דקה 23: יואב תומר ניצל טעות של דן גלזר, ומסר לטל איילה שבעט בחוזקה אל השער אך ראיקוביץ' הצליח להדוף את הכדור אל מחוץ לרחבה.


דקה 31: דור מיכה פרץ את פינתה הימנית של רחבת רעננה ובעט את הפינה הקרובה. אסף צור הוציא את הכדור לקרן.



דור מיכה ממשיך להצטיין במדי מכבי תל אביב (אודי ציטיאט)


דקה 63 מכבי תל אביב עלתה ליתרון 0:2: אלי דסה העביר כדור רוחב דרך האגף הימני ואלירן עטר בעט מחמישה מטרים והכפיל את היתרון.


דקה 69 מכבי תל אביב עלתה ליתרון 0:3: צמד לאלירן עטר, דור מיכה סיפק כדור נהדר בחצי גובה שהגיע אל החלוץ שלא התבלבל מול השוער וכבש את השער השלישי במשחק. זהו הבישול השני של דור מיכה.



אלירן עטר עם צמד שערים (אודי ציטיאט)


דקה 80: הפועל רעננה צמצמה ל-3:1: הפועל רעננה הגביהה כדור קרן ושרן ייני בעט ברשלנות לכיוון שערו.
 

דקה 89: מכבי תל אביב עלתה ליתרון 1:4: אלי דסה ניצל הגנה רפויה של רעננה כשכדרר עד הרחבה ומסר לצ'יקו אפואדו שכבש את שערו הראשון בליגה. כמו דור מיכה גם המגן הבינלאומי מסיים את המשחק עם שני בישולים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי