צפי ל-10,000 אוהדים מול בית"ר, מלול: "המשחק תלוי בנו"

דור מלול
דור מלול | ערן לוף

הפועל חיפה תארח את הקבוצה מהבירה (שני ב-21:00), כרגע: רוב לאוהדים הצהובים שחורים. המגן: "צריך להקיא דם כדי לנצח אותנו". קלינגר עשוי לחזור לרביעיית הגנה, התלבטות בין אלבז לפאפאזוגלו בשפיץ

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים (שני ב-21:00) במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. אתמול (שישי) הצטרפו לראשונה השבוע לאימוני הקבוצה שם שחקני הנבחרות – ארנסטס שטקוס, ניסו קפילוטו, ראדו גינסארי ומקסים פלקושצ'נקו. נכון לרגע נמכרו במכירה המוקדמות קצת יותר מ-2,500 כרטיסים, מרביתם לאוהדי בית"ר, אך הצפי הוא שיגיעו כ-10,000 אוהדים לסמי עופר.

לצוות המקצועי של הפועל חיפה יש כאב ראש חיובי כשכל שחקני הסכל כשירים וההתלבטות הגדולה של ניר קלינגר היא בקישור האחורי ובחוליית ההתקפה. בניגוד לשני המחזורים הראשוני, מסתמן שקילנגר יוותר על שיטה שלושת הבלמים ויחזור לחולייה של ארבעה שחקני הרכב שתורכב מדור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו ושון גולדברג.

בקישור קיימת התלבטות בין ריקי מיטרבסקי לרסמוס סטויטדט ובין גל אראל למקסים פלקושצ'נקו. בחלק הקדמי עושה רושם שגילי ורמוט ישוב להרכב ועל עמדת החלוץ מתחרים אלי אלבז ותנאסיס פאפאזוגלו היווני.

הקפטן דור מלול דיבר לפני ההתמודדות: "יהיה משחק טוב עם קהל רב משני הצדדים. נגיע מוכנים ונתמקד בדרך שלנו כי הדברים תלויים בנו. אנחנו לוקחים קשה כל הפסד וכך גם את ה-1:0 מול הפועל תל אביב. מבחינתנו, קבוצות צריכות להקיא כדי להבקיע מול הפועל חיפה ולנצח אותה. אנחנו עובדים קשה באימונים והפסדים כאלה לא צריכים לקרות. נבחרת ישראל? היה מאכזב לראות את ההפסדים, אבל יש עוד הזדמנות לתקן. אני תמיד בעד הנבחרת, הלוואי שהיא תצליח".


"קבוצות צריכות להקיא דם כדי להבקיע נגדנו" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי