גיא מלמד סגר את תנאיו במכבי נתניה, דיא סבע לא בסגל לק"ש

גיא מלמד
גיא מלמד | דני מרון

בנוסף לחלוץ, נתניה תקבל שני מיליון יורו בתמורה למלך שערי הליגה בעונה החולפת, שירוויח כ-400 אלף יורו לעונה כולל מענקים. אולסק חש ברע באימון ובריק צפוי לפתוח במקומו, בצ'יראיי יקבל את הקרדיט

(גודל טקסט)

עסקת דיא סבע להפועל באר שבע וגיא מלמד למכבי נתניה אמורה להיחתם רשמית עד סגירת חלון ההעברות, כשבעיר היהלומים סיפרו הבוקר שבשיחות האחרונות נקבע שהקבוצה של אייל סגל תקבל שני מיליון יורו ואת חלוץ האלופה בתמורה למלך שערי ליגת העל בעונה החולפת. מלמד עצמו כבר סגר את תנאיו בקבוצה וצפוי להגיע למשרדי המועדון ככל הנראה מחר בשעות הבוקר. הוא יחתום על חוזה לשלוש עונות, כשלנתניה אופציה על השחקן לעונה נוספת. בסופו של דבר, מלמד ייאלץ לקצץ מעט מחוזהו ונתניה תישא בכל חוזהו.

סבע, שלא יהיה בסגל מחר (ראשון) במשחק החוץ מול קריית שמונה, אמור להרוויח לטענת גורמים בנתניה משכורת עתק של למעלה מ-400 אלף יורו כולל בונוסים. "ששחקן בא לך עם הצעה כזו, שכר כזה, אתה לא יכול לעמוד בדרכו. זו עסקת חייו", הסבירו במועדון.

לצד ההתעסקות במעברו של סבע, בנתניה ינסו להתרכז במשחק ולהשיג ניצחון ראשון העונה. "אנחנו מתעלמים מרעשי הרקע ונותנים להנהלה לעשות את מה שצריך, בתיאום מלא איתנו", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' לקראת המשחק.


"עסקת חייו". סבע על סף מעבר להפועל באר שבע (דני מרון)

דראפיץ' הוסיף: "אנחנו כבר הרבה זמן בכדורגל ומכירים את העבודה עם רעשי רקע, אך תפקידנו הוא להתרכז בעבודה על המגרש, באימונים השוטפים לאורך השבוע ובהכנת הקבוצה למשחק. עומדת בפנינו משימה, להשיג שלוש נקודות וניצחון ראשון, ואנו מקווים שנעשה את זה. עבדנו קשה כל השבוע על מנת להחזיר את מכבי נתניה שכולם הורגלו לראות – העובדת, האחראית, הלוחצת, ואנחנו מאמינים בחומר השחקנים שלנו ובמה שאפשר להוציא ממנו. קיבלנו בחזרה את שחקני הנבחרת, הבוגרת והצעירה והחתמנו את חלוץ הרכש בצ'יראי שיהיה בסגל כבר מחר".

בצד המקצועי, המונטנגרי עשוי לפתוח בהרכב, כשצוות המאמנים מתלבט לגבי מספר עמדות ותרגל מספר הרכבים באימון שנערך הבוקר. טים הויבך ודודי תירם מתחרים על עמדת הבלם לצידו של ברנקו ורגוץ', כשהתלבטות קיימת גם בין דודי טוויטו לג'ונתן בורנשטיין בעמדת המגן השמאלי ולגבי הצבתו של גבי קניקובסקי בקישור. הקבוצה תצא כבר בשעות הבוקר של ראשון למלון באיזור הצפון, ותשהה בו עד לשעות המשחק. הקשר ניקו אולסק חש ברע הבוקר ולא התאמן, כשאם לא יכול שינוי של הרגע האחרון, הוא לא יהיה בסגל. יניב בריק תורגל במקומו

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך (דודי תירם), ברנקו ורגוץ', דודי טוויטו (ג'ונתן בורנשטיין), יניב בריק (ניקו אולסק), עלי מוחמד, אביב אברהם (גבי קניקובסקי), דידייה קוגבנייה , יונס מלאדה, פאטוס בצ'יראי.


מתלבט לגבי מספר עמדות. דראפיץ' (אודי ציטיאט)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי