קוויאר בהופעת בכורה, סורו כשיר ויפתח מול מכבי חיפה

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | אודי ציטיאט

הבלם הספרדי יערוך (יום ראשון, 20:30, ישיר בספורט1), את הופעת הבכורה שלו בהרכב בני יהודה. הקשר ערך אימון מלא וישחק. דן מורי המורחק יחסר לאבוקסיס

(גודל טקסט)
הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, שחתם לפני שבוע בבני יהודה, יערוך מחר (ראשון, 20:30, ישיר בספורט1), את הופעת הבכורה שלו בהרכב קבוצתו, שתארח את מכבי חיפה באצטדיון המושבה. הזהובים ינסו להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה, אחרי שצברו רק נקודה בשני מחזורי הפתיחה.


המאמן יוסי אבוקסיס, שיחסר את דן מורי המורחק, תרגל מערך של שלושה בלמים באימון המסכם, כאשר קוויאר יפתח לצידם של איציק עזוז ודניאל פלשר במרכז ההגנה, יחד עם שי קונסטנטין ומתן בלטקסה בעמדות המגנים. הקשר איסמעילה סורו, שסובל מפציעה בברכו, ערך היום אימון מלא וצפוי לפתוח בקישור, יחד עם יובל אשכנזי ודולב חזיזה, כאשר מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה ישחקו בהתקפה.


"הלוואי שזה יהיה הנצחון הראשון שלנו העונה", אמר הקשר דולב חזיזה לקראת המשחק. "אנחנו מקווים לעשות תוצאה טובה מול מכבי חיפה ומאמינים שאפשר לעשות משהו טוב במשחק הזה, כי אנחנו מתכוננים אליו בצורה הכי טובה שיש. נבוא הכי מרוכזים והכי נחושים". על הצטרפות הבלם החדש: "הצטרף אלינו קרלוס קוויאר, שחקן עם רזומה מטורף ואני מאמין מאוד שהוא יעזור לנו, לא רק בפן המקצועי, אלא גם בפן החברתי. מדובר בשחקן עם הרבה מאוד ניסיון שמצטרף לקבוצה מאוד צעירה, אולי הכי צעירה בליגה. שחקן כמוהו, ששיחק בפרמיירליג ובליגה הראשונה בספרד, יכול לעזור לנו מאוד. אנחנו לומדים ממנו הרבה דברים בכל מה שנוגע להתנהלות ומקצוענות. אנחנו רואים איך הוא מתנהל".



אבוקסיס.מחפש ניצחון בכורה העונה (אודי ציטיאט)


קוויאר, שהעניק ראיון מיוחד לספורט1, התייחס בין השאר גם למשחק מחר נגד מכבי חיפה ואמר: "זה משחק גדול, מול קבוצה שמנסה לחזור לצמרת של הכדורגל הישראלי ומנסה לשחק כדורגל אטרקטיבי, קבוצה שמנסה לסחוף בחזרה את האוהדים שלה לצידה, אחרי כמה שנים שהם פחות הצליחו. ממה שראיתי במשחקים הראשונים, הם מנסים לשלוט בכדור ולשחק התקפי, יהיה משחק קשה".


הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דניאל פלשר, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי