סבע צפוי לחתום היום לשלוש שנים, שהר יחליט על עתידו

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

כוכב נתניה צפוי לסגור סופית את המעבר לבירת הנגב, אפשרות שעוד זר יצטרף לפני סגירת החלון. מכבי תל אביב מעוניינת בחלוץ הישראלי, אך קיימים פערים בשכר. האסלביינק: "באיזה תפקיד רוצה לשחק? מעדיף ב-11"

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע העסקים כרגיל: דיא סבע סיכם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, ובסיום הבדיקות הרפואיות הוא צפוי לחתום היום (ראשון) רשמית. ייתכן שעד סגירת החלון ייעשה שינוי נוסף, כנראה במצבת הזרים. בצל היעדרותו של אורן ביטון, שעשוי לעבור ניתוח בברכו, ולאחר עזיבתו של שמואל שיימן, נסללת דרכו חזרה של המגן השמאלי בן תורג'מן לאחר שהבנות בנושא הושגו עם בני יהודה.

סבע בא, ומנגד גיא מלמד עזב לאחר שסיכם במכבי נתניה לשלוש עונות. בן שהר יקבל החלטה ביממה הקרובה בנוגע לעתידו. מכבי תל אביב מעוניינת במלך השערים הבאר שבעי, אך לא מוכנה לשלם את מלוא השכר המשולם לו בבירת הנגב, כ-460 אלף יורו לעונה. החלוץ מוכן לוותר על סכומי כסף גבוהים בתחנתו הבאה ובלבד שיחזור לכר הדשא. שהר לקח בצורה קשה את האירועים האחרונים, ולאחר שהודח מהסגל לאשדוד העדיף להישאר בביתו.

בלי שהר ועם מגן שמאלי "חדש", בדמותו של ז'וליאן סטו, ההגנה של באר שבע שוב לא הבריקה בלשון המעטה. "ז'וליאן נתן את ה-100 אחוז שלו, הוא היה בסדר, גם בצרפת הוא שיחק כמגן ימני וכמגן שמאלי", אמר המאמן ברק בכר בסיום המשחק. לדבריו, המגן ההונגרי מיחאי קורהוט יחזור לעניינים במחזור הבא, כמו גם הבלם לואי טאהא שנעדר אמש בגלל פציעה. מתן אוחיון נפגע בשריר הירך האחורי וחומרת הפציעה תתברר בימים הקרובים. החלוץ עדן בן בסט התלונן על רגישות בשריר וביקש להיות מוחלף לקראת סיום המחצית.

האסלביינק.
האסלביינק. "אם ננצח מעכשיו עד סוף העונה ניקח אליפות" (לירון מולדובן)

נייג'ל האסלביינק ואריק סאבו רשמו הופעת בכורה חמצמצה, ובסיום אמר ההולנדי: "הרגשות שלי מעורבים, כי יצרנו הרבה מצבים ולא הצלחנו לכבוש. אילו היינו מבקיעים הכול היה נראה אחרת. יש לנו קבוצה טובה, ואנחנו מסתכלים קדימה". בתשובה לשאלה באיזה תפקיד היה רוצה לשחק, הוא ענה בנימה מבודחת: "אני מעדיף לפתוח ב-11".

הרכש היקר שהגיע מקריית שמונה ירה עוד כמה פנינים: "בעיות? אין בעיות. אנחנו רק במחזור השלישי, ואם ננצח מעכשיו ועד סיום העונה ניקח אליפות".

אלפי האוהדים האדומים שגדשו את יציעי האצטדיון באשדוד עודדו את הקבוצה גם לאחר שריקת הסיום, והוכיחו שלפחות הם פתחו היטב את העונה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי