"ההפסד הוא השפלה של השחקנים שנתנו כבוד למכבי ת"א"

דין מימוני
דין מימוני | אודי ציטיאט

תחושות קשות בהפועל רעננה לאחר התבוסה 4:1 לצהובים: "המהלך ששבר את הקבוצה היה ההחטאה של טל איילה". הקבוצה תעשה מאמץ נוסף לצרף את חוזז בהשאלה, גם זגורי ואליאל פרץ על הפרק

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל רעננה לאחר התבוסה 4:1 אתמול (שבת) למכבי תל אביב. אף אחד לא יצא נקי מהביקורת שנאמרה על ידי גורמים במועדון והאשמה כוונה לכולם. החל מהמאמן מנחם קורצקי ועד לאחרון השחקנים. גורם במועדון אמר: "הקבוצה לא באה למשחק עם המטען והאמונה שאפשר לנצח את מכבי תל אביב כמו שקרה באצטדיון בנתניה בעונה שעברה. אפשר להפסיד למכבי תל אביב, הפעם זאת לא הייתה הפועל רעננה של סוף העונה שעברה, ההפסד הוא השפלה של השחקנים שהיו במגרש ונתנו כבוד למכבי תל אביב".

בסיום המשחק המאמן מנחם קורצקי לא התחמק מחלקו בהפסד. השחקנים עבדו לאורך השבוע על מערך הגנתי של שלושה בלמים אבל כשעידו לוי ובן והבה אינם בכושר ואיש אינו לוקח מנהיגות לשנות אלו הדברים שקורים נגד המערך ההתקפי של מכבי תל אביב, התוצאה בהתאם. בקבוצה לא שוכחים את ההחמצה הגדולה של טל איילה. "המהלך ששבר את הקבוצה היה של טל איילה שהחטיא כמו שחקן מתחיל מול ראיקוביץ'. הבסיס של כדורגל הוא שמול שוער בועטים לפינה הרחוקה ולא לתוך הגוף. איילה עם הניסיון שלו החמיץ כי גול היה נותן רוח גבית לכל הקבוצה".

ראשי המועדון יעשו היום מאמץ נוסף מול מכבי תל אביב לקבל בהשאלה עד תום העונה את מתן חוזז שמבוקש כמעט בכל קבוצות ליגת העל. גם ישראל זגורי או אליאל פרץ הם אופציות מציאותיות עד תום חלון ההעברות שיינעל מחר בערב. בקבוצה יקיימו היום שיחה על המשחק נגד מכבי תל אביב ויורידו עליו את המסך בדרך לפתיחת ההכנות למפגש במחזור הבא באצטדיון רמת גן נגד מ.ס. אשדוד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי