במכבי חיפה מבהירים: "אין הצעה רשמית על אופיר מזרחי"

אופיר מזרחי, גל אראל
אופיר מזרחי, גל אראל | ערן לוף

הירוקים מתכוננים למשחק מול בני יהודה (20:30, ספורט1) ומחכים להצעה על הקשר שנותר מחוץ לסגל, כשהפועל ת"א ובית"ר ירושלים הביעו עניין. קאיו על סף מעבר. סומא ערך אימון בכורה, התלבטות בין מנדג'ק ללביא

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתארח הערב (ראשון, 20:30, שידור ישיר בספורט1) אצל בני יהודה ותנסה להשיג ניצחון שני ברציפות, זאת למרות העובדה שבשנים האחרונות מתקשים הירוקים מול הכתומים. המאמן פרד רוטן צפוי לתת קרדיט להרכב שניצח את מ.ס. אשדוד כאשר ההתבלטות היא רק בקישור בין ג'ורג' מנדג'ק שנפצע בשבוע שעבר במדי נבחרת קמרון לבין נטע לביא. במידה שהקמרוני ירגיש שהוא כשיר, הוא יפתח לצד שלומי אזולאי וסינטיהו סלליך כאשר שון וייסמן יפתח בחוד ההתקפה.

רוטן שוחח עם השחקנים וביקש מהם להיות מרוכזים במרכז השדה ולא לאבד כדורים מיותרים שיביאו למתפרצות המהירות של בני יהודה. מי שנותרו מחוץ לסגל הם הבלם רמי גרשון, אופיר מזרחי והרכש החדש סיידובה סומא. הקפטן עדיין מתאושש מהפציעה בצלעות ואילו מזרחי נותר מחוץ לסגל מבחינה מקצועית. בשבוע האחרון הבהירו נציגיו של השחקן לאנשי חיפה כי מזרחי מעוניין לעזוב את הקבוצה לאור הגעתו של סומא, אך בחיפה הודיעו לשחקן כי הם ממתינים להצעה לגביו.

"אין שום הצעה רשמית על אופיר מזרחי וכל עוד אין הצעה כזאת, הדיבורים לגבי העזיבה שלו לא רלוונטיים", הבהירו בחיפה. בסביבתו של הקשר ציינו כי הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים ומכבי נתניה הביעו בו עניין. אגב סומא ערך הבוקר אימון ראשון בקבוצה עם השחקנים שאינם בסגל למשחק וצפוי להצטרף לאימוני הקבוצה הקבועים במהלך השבוע במטרה שיהיה בסגל לקראת המשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה.

מזרחי.
מזרחי. "כל עוד אין הצעה, הדיבורים לא רלוונטיים" (ערן לוף)

במקביל, ממשיכים בקבוצה במאמצים להיפרד מהקשר הברזילאי קאיו אלבש. במהלך השבועות האחרונים הציעו הירוקים מספר הצעות של פיצוי להתרת חוזהו שבשלב זה נדחו מצדו של השחקן. במהלך היממה האחרונה הבינו בחיפה כי קאיו ומשפחתו מעוניינים להישאר בישראל והחלו להציע אותו למספר קבוצות בליגת העל וביניהן עירוני קריית שמונה, מכבי נתניה והפועל תל אביב. האדומים מעוניינים בחיזוק של שחקן זר והביעו עניין בעסקה. בשלב זה אין סיכום סופי אבל על פי המתווה המסתמן קאיו יושאל בחינם עד לסיום העונה (אז גם יסתיים חוזהו עם הירוקים) וחיפה אף תשתתף בחלק משכרו של הברזילאי. "גם אנחנו וגם קאיו מבינים שנותרו שעות ספורות לקבל החלטה סופית ואחרונה. קאיו יצטרך להתגמש בדיוק כמו שאנחנו מתגמשים" אמרו בחיפה.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, איעד חבשי, אליסון דוס סנטוס, סאן מנחם, ג'ורג' מנדג'ק (נטע לביא), סינטיהו סלליך, שלומי אזולאי, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד ושון וייסמן.
 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי