החלון נסגר: כל העסקאות והשמועות ביום האחרון

גיא מלמד
גיא מלמד | האתר הרשמי

דיא סבע הפך לשחקן היקר בתולדות הפועל ב"ש, מלמד עשה את הדרך ההפוכה למכבי נתניה ואליו הצטרפו גם פיניש וברשצקי, קאיו ובואטנג נחתו בהפועל ת"א ומכבי תל אביב ויתרה על בן שהר. כל עדכוני היממה האחרונה

(גודל טקסט)
אחד מחלונות ההעברות היותר עמוסים ומפתיעים בכדורגל הישראלי נסגר הערב (שני) והמשמעות היא כמובן שקבוצות בליגת העל והלאומית סגרו את סגליהן לעונה הקרובה, למעט צירוף שחקנים חופשיים שנותרו ללא קבוצה. ספורט1 עם כל ההעברות של היממה האחרונה לחלון והשמועות והניסיונות שלא יצאו אל הפועל בסופו של דבר.



רשמי

* דיא סבע חתם לארבע עונות בהפועל באר שבע והפך לשחקן היקר בתולדות המועדון, ששילם למכבי נתניה שני מיליון יורו בתמורה למלך שערי הליגה בעונה החולפת. לידיעה המלאה(חיים זלקאי ותומר חבז).


* קאיו הברזילאי, שהגיע למכבי חיפה עם ציפיות רבות, הושאל לעונה אחת להפועל תל אביב ולאדומים יש אופציה לרכוש את השחקן מהירוקים בסיום העונה. בנוסף, הקשר הגנאי בן ה-21 עמנואל בואטנג שנחת להתרשמות בסוף השבוע צורף ברגע האחרון, למרות שכבר שוחרר על ידי הצוות המקצועי לטענת גורמים במועדון. מי ששילם את המחיר הוא הבלם אולריך מלקה שהושאל לבני לוד. (לחצו כאן לידיעה המלאה) (אשר גולדברג).

 
 


"האוהדים כאן מדהימים". קאיו לאחר החתימה (הפועל תל אביב – האתר הרשמי)
 


* לאחר הקשיים במו"מ עם פיראס מוגרבי, מכבי נתניה הלכה על מוטי ברשצקי, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה. ברשצקי הושאל מהפועל תל אביב עם אופציה לרכוש אותו בתום העונה תמורת 600 אלף שקלים בחוזה לשלוש שנים. בנוסף, גם חלוץ הפועל באר שבע גיא מלמד חתם רשמית ומיד אחריו גם קשר בני יהודה סתיו פיניש בחוזה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות. לידיעה המלאה (תומר חבז).






* מגן בני לוד פיליפ מנה חתם בהפועל איכסל.  לעומת זאת, אולריך מלקה מהפועל תל אביב הושאל לבני לוד וגם קשר רמת השרון, בן בן יאיר, חתם בלוד.


* בלם מכבי חיפה, גיגי דרסליה, חתם בהפועל רמת השרון באמצעות סוכנו ג'קי דהאן. גם הבלם דניאל כהן שפתח את העונה במכבי פתח תקווה הצטרף. 




דרסליה. תחנה חדשה (רמה"ש, רשמי)


שמועות 

*העיתון ההונגרי "נמזטי ספורט" פרסם שמספר קבוצות מישראל – וביניהן בית"ר ירושלים וקריית שמונה – רוצות את חלוץ וידאוטו סטפן שצ'פוביץ' הסרבי ששיחק ב-2011/12 בהפועל עכו ואחר כך גם באשדוד. לפי הדיווח מאמן וידאוטון מרקו ניקוליץ' לא רוצה אותו בקבוצה והוא שיחק במדי קבוצתו בפעם האחרונה רק לפני כחודש וחצי (יעקב זיו).



* בני יהודה פנתה להפועל חיפה במטרה לצרף את תנסיס פאפאזוגלו והסכימה לשלם חלק משכרו, על כן לא הושגו הסכמות בין הצדדים לאחר שמחזיקת הגביע דרשה שהקבוצה מהשכונה תשלם את מלוא שכרו ותוספת של דמי העברה. גם רועי שוקרני היה במו"מ מתקדם עם הכתומים ונותר בהפועל חיפה, מכיוון שמחזיקת הגביע קיוותה לקבל את מתן חוזז ממכבי תל אביב בהשאלה, אך הבעלים יואב כץ הבהיר כי יאשר את העסקה רק אם שוקרני יעזוב לבני יהודה (מיכאל וייסרמן).


* בלם/קשר הפועל עכו בעונה שעברה, ברונו איבה, יתחיל להיבחן היום במ.ס. אשדוד. איבה אינו מחזיק בחוזה במועדון ומכיוון שהוא ללא חוזה באף קבוצה ונחשב לשחקן חופשי, הוא יכול לחתום גם לאחר תום מועד חלון ההעברות. גל אביב עבר לעירוני קריית גת עד תום העונה (אשר גולדברג).


*  אופיר מזרחי, שלא נכלל בסגל של מכבי חיפה אתמול למשחק מול בני יהודה, קיווה לעזוב ברגע האחרון אם ימצא קבוצה מתאימה לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן).



מזרחי. יעזוב ברגע האחרון? (ערן לוף)


* מגן מועדון ספורט אשדוד, אביב סולומון, היה מועמד לבני סכנין (מיכאל וייסרמן).


* הקשר סגס תאמבי, שהיה מועמד למכבי נתניה אך המו"מ למולו התפוצץ, הוזכר גם כמי שעשוי להצטרף לאשדוד (מיכאל וייסרמן).


* בלם הפועל עכו, לוטם זינו, על סף סיכום בהפועל אשקלון (מיכאל וייסרמן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי