הנהלת סכנין הודיעה: "פיראס מוגרבי יישאר עד תום העונה"

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | עדי אבישי

הקשר שהיה מועמד למכבי נתניה החליט להמשיך עד לסיום העונה בקבוצה מהמגזר. אבו יונס ששוחח עם השחקן אמר: "תמיד אמרנו שרק הצעה בלתי רגילה תגרום לנו לשנות את ההחלטה". במועדון מנסים להחתים את אביב סולומון

(גודל טקסט)

הנהלת סכנין הודיעה היום (שני) כי פיראס מוגרבי יישאר בבני סכנין עד לסיום העונה. כפי שפרסמנו, במהלך התקופה האחרונה, השחקן עצמו הביע רצון להישאר במועדון הצפוני ולהוביל את הקבוצה עד לפלייאוף העליון ולמעשה, ההחלטה הייתה רק בידי ההנהלה.

ראשי סכנין ניהלו מספר שיחות מול נתניה ובכולן הבהירו כי השחקן יימכר בסכום של למעלה משני מיליון שקלים. בימים האחרונים הבינו קברניטי סכנין כי נתניה אינה מוכנה לשלם את הסכומים הרצויים ולכן החליטו לרדת סופית מהעסקה.

יושב ראש בני סכנין, מוחמד אבו יונס, שוחח עם הקשר והשניים החליטו לשים סוף לשמועות. "ידענו שיש קושי רב למצוא שחקן ברמתו של פיראס מוגרבי ולבטח לא רצינו להיחלש מבחינה מקצועית. תמיד אמרנו שרק הצעה בלתי רגילה תגרום לנו לשנות את ההחלטה וההצעה הזאת לא הגיעה", אמרו בסכנין. גם בסביבתו של מוגרבי הביעו שביעות רצון מהמהלך ואמרו: "מי שראה את החגיגה שלו בשבת אחרי שערו, ראה היכן פיראס רוצה לשחק".


פיראס מוגרבי מאושר בבני סכנין (דני מרון)

בינתיים בסכנין ממשיכים במאמצים להעביר את מגן מ.ס. אשדוד, אביב סולומון. בסכנין סיפרו כי בתחילה הסכים בעלי אשדוד, ג'קי בן זקן, לשחרר את סולומון אך לאחר מכן שינה את דעתו וכעת מקווים בסכנין שישתכנע וזאת בתמורה שסכנין תוריד בדמי ההשבחה על סגס תאמבי בו מעוניינת הקבוצה מהדרום. אם אשדוד תסכים להצעה, אביב סולומון יעבור היום לקבוצתו של בני בן זקן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי