במכבי חיפה מרגיעים את מזרחי: "חלק בלתי נפרד מהסגל"

אופיר מזרחי
אופיר מזרחי | דני מרון

הקשר שהחזיק בהצעות מקריית שמונה ומבית"ר ירושלים יישאר במדי הירוקים לפחות עד ינואר: "הוא ביקש לבדוק אופציות, הצוות חושב שהוא יכול לתרום". חבשי נבדק וצפוי להיות כשיר למכבי פ"ת בשבת

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הייתה מהקבוצות הפחות פעילות ביום האחרון של מועד ההעברות. הירוקים נפרדו ברגע האחרון מהקשר הברזילאי קאיו אלבש שהושאל להפועל תל אביב, שחסכה לירוקים כ-110 אלף יורו מתשלום חוזהו עד סוף העונה . "זה המקסימום שיכולנו לעשות כדי לא להקפיא אותו. ציפינו שיילך יותר לקראתנו, אבל הוא כבר היסטוריה" אמרו במועדון הירוק שכאמור ישלמו לו כ-60 אחוזים משכרו.

מיד עם עזיבתו של קאיו נרשם בבקרה התקציבית הקשר החדש סיידובה סומא שצפוי להיות בסגל לשבת מול מכבי פתח תקווה. מי שעוד עתידו לא היה ברור אך יישאר בקבוצה הוא הקשר אופיר מזרחי. נציגיו של השחקן אומנם ביקשו בשבוע שעבר לקבל שחרור לאור העובדה שמזרחי החזיק בהצעות מעירוני קריית שמונה ומבית"ר ירושלים, אבל השיחות מול חיפה השתהו וביום האחרון של ההעברות לא הגיעה שום הצעה רצינית ומזרחי יישאר במדי חיפה לפחות עד חודש ינואר. השחקן עצמו עשוי לערוך שיחה עם הצוות המקצועי לגבי מעמדו, אבל במועדון מרגיעים את הקשר ואומרים: "מזרחי היה זה שביקש לבדוק אופציות אחרות. הצוות המקצועי חשב וחושב שהוא יכול לתרום. כרגע הוא נשאר ויהיה חלק בלתי נפרד מהסגל".

אגב, מזרחי לא שותף אתמול במשחק הניצחון על עירוני טבריה בתוצאה 0:5, במשחק בו שותפו שאר השחקנים שלא שיחקו ביום ראשון מול בני יהודה. עמית זנטי בלט מול טבריה עם שלושער מרהיב וגם סומא ששותף רק ל-40 דקות מצא את הרשת. מי שעוד לא שיחק במשחק הזה היה הבלם אעיד חבשי. חבשי נפצע ביום ראשון ואתמול ערך בדיקות מקיפות שלא הראו שום ממצא, כך שחבשי יחזור לאימונים ואף צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב.


חבשי רודף אחרי צ'יבוטה. אמור לשחק בשבת מול פ"ת (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי