רפואה ישנה מערך עבור קאיו, גורם: "הוא לא ישדרג אותנו"

קאיו אלבש
קאיו אלבש | אתר רשמי

הרכש הברזילאי יקבל את הקרדיט ב-11 ויהיה האיש שאמור לחלק כדורים לשלישייה הקדמית של הפועל ת"א: "הוא לא תרם למכבי חיפה שום דבר". במועדון מאוכזבים מרוג'ר ברנרדו ומרווין פירסמן, פייסל מוליץ' עשוי לעזוב

(גודל טקסט)

בצל צירופם של קאיו אלבש ממכבי חיפה והקשר הגנאי עמנואל בואטנג ושחרורם של מוטי ואולריך מלקה, הפועל תל אביב מתכוננת למחזור הרביעי בליגת העל במושבה מול קריית שמונה (שבת ב-18:00, שידור ישיר בספורט4).

במתחם חודורוב לא מתלהבים בלשון המעטה מהמלכים האחרונים ומתעסקים בעיקר בדבריו של המאמן קובי רפואה על כך שהשחקנים הישראלים הם הציר המרכזי בקבוצה העונה. "לא היה כאן מהלך מקצועי מברק או שינוי מתוכנן. הכל נעשה ברגע האחרון", הסביר גורם במועדון האדום.

אותו גורם הוסיף: "לא בטוח שהצלחנו לשדרג את עצמנו בהחתמת קאיו, שלא תרם שום דבר למכבי חיפה בשנה שעברה. כלל לא בטוח שגם בואטנג הוא תוספת, ספק אם הוא בכלל יקבל דקות משחק". על פי גורם במועדון, הצוות המקצועי מתכנן לשנות מערך ולעבור לארבעה שחקנים בקו הקדמי כאשר קאיו צפוי לשמש כציר המרכזי ולהיות האיש שיפעיל את אחמד עאבד, רועי זיקרי ועומר דמארי.


הדעות חלוקות לגבי הגעתו. קאיו אלבש (הפועל תל אביב – האתר הרשמי)

על כך שהקבוצה לא התחזקה מספיק אמרו במועדון: "ראשי המועדון – ובצדק מבחינתם – לא רצו להיכנס להרפתקה כלכלית שתגרור את הפועל תל אביב למטה. יש אי שקט מכיוון האוהדים על כך שהגיעו זרים שאינם ברמה". הכוונה היא ככל הנראה למגן הבלגי מרווין פירסמן שלא מפגין יכולת מספקת. גורם בכיר הסביר: "יש ירודה ביכולת שלו מבחינה הגנתית והתקפית. השארנו אותו כי אין את היכולת הכלכלית להביא שחקן טוב יותר על המשבצת הזו".

שחקן נוסף ממנו מאוכזבים במועדון הוא רוג'ר ברנרדו הברזילאי, שלא הביא עד כה את האיכות שחשבו שהוא יוסיף למרכז המגרש. מי שעשוי לעזוב כבר בחודש ינואר הוא החלוץ פייסל מוליץ' שנדחק לקצה הרוטציה.

למרות רצונו העז של קובי רפואה, הפועל תל אביב לא הצליחה לצרף את אופיר מזרחי ממכבי חיפה וז'אורז'יניו מבית"ר ירושלים. "ההחתמות היו מוזרת מאוד", אמרו במועדון. "אולירך מלקה, שנדחק לבני לוד, זה שחקן שהצוות המקצועי לא הבין מה הוא עושה במתחם חודורוב בכלל. גם בואטנג, שהצטרף רגע לפני שנסגר החלון, זו החתמה מוזרה מאוד".


אכזבה גדולה מיכולתו. מורווין פירסמן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי