שוער בני סכנין אחרי התאונה הקשה: "קרה לי נס"

מתן עמבר
מתן עמבר | אתר רשמי

שוער המשנה של הקבוצה, מתן עמבר, היה מעורב בתאונת דרכים לפני כניסת יום הכיפורים, אך יצא רק עם מכות יבשות. בצוות המקצועי מתלבטים לגבי דה סילבה

(גודל טקסט)
"קרה לי נס", כך הגדיר שוער המשנה של בני סכנין את התאונה הקשה בה היה מעורב לפני כניסת יום הכיפורים. עמבר נסע לביתו בראשון לציון ורכב שסטה מהנתיב הנגדי פגע ישירות ברכבו ולמזלו של השוער, כריות האוויר במכוניתו הצילו אותו. עמבר פונה לבית החולים שם התברר כי הוא סובל בעיקר ממכות יבשות והשוער הצטווה לנוח עד סוף השבוע.


עמבר אמר לספורט1: "זה היה לא נעים, אבל אני בסדר. אנוח יומיים ואחזור להתאמן". בסכנין הביעו דאגה רבה לשוער שנחשב לדמות אהודה גם בחדר ההלבשה ואחד השחקנים אמר: "התמונות קשות אבל אנחנו שמחים שהוא בריא".


בינתיים, הקבוצה תחזור מחר (חמישי) להתאמן כאשר במועדון הביעו שביעות רצון מהישארותו של פיראס מוגרבי שהחליט לא לעזוב למכבי נתניה. ההתלבטות שנותרה היא בעמדת המגן השמאלי כאשר הברזילאי פטריק דה סילבה שנבחן בקבוצה אך לא הרשים יתר על המידה, הוא שחקן חופשי ולכן סכנין יכולה לצרפו בכל עת. "יש לנו שני מגנים וכרגע זה לא משהו מחייב. נעבור את המשחק בטדי ואז נקבל החלטה סופית בנושא", אמר גורם במועדון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי