לוזון: "נעשה את הכל כדי לנצח", בן זקן: "כיף לחזור לטדי"

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

לאחר ההכרזה על החזרת הקהל האורח למשחקים בין השתיים, מאמני בית"ר ירושלים ובני סכנין התייצבו לצד הקפטנים למסיבת עיתונאים: "הלחץ על כל הקבוצה, לא רק עליי", אמר ורד. חלאיילה: "בטוח שהכל יעבור בשלום"

(גודל טקסט)

לאחר מסיבת העיתונאים החגיגית במשכנו של נשיא המדינה ראובן ריבלין בהשתתפות ראשי בית"ר ירושלים ובני סכנין לקראת המשחק ביניהן ביום שני, גם מאמני הקבוצות והקפטנים שוחחו עם התקשורת לקראת המשחק במסגרת המחזור הרביעי בליגה.

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון, שטרם ניצח העונה, אמר: "כל משחק הוא חשוב, אין משחק יותר חשוב מהקודם ונעשה את הכל כדי לשחק כדורגל חיובי ולנצח. לחץ? תמיד יש בכדורגל, אבל זה משהו שאנחנו צריכים להפוך לאתגר ולא לכזה שיכביד עלינו. נעשה את הכי כדי לכבוש ולנצח את המשחק".

על החזרת קהל החוץ למשחקים בין השתיים אמר לוזון: "יוזמה מבורכת. ספורט הוא הדדיות וספורטיביות לפני הכל. הקהל שלנו עובר תהליך נפלא, תומך בנו מהרגע הראשון ועד האחרון ואנחנו לא שומעים קללות או קריאות גזענות וחשוב שזה יימשך".

דברים דומים אמר גם קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד: "בבית"ר ירושלים תמיד יש לחץ ולא רק עליי. זה כיף גדול שהקהל חוזר גם למשחקי החוץ, כי הספורט שייך לאוהדים ובכל משחק צריך אותו".


בני בן זקן וחאלד חלאיילה. המאמן חוזר לטדי (דני מרון)

מן העבר השני, את בני סכנין מאמן העונה בני בן זקן, בעונה שעברה בבית"ר ירושלים, שאמר על המשחק המיוחד עבורו: "הייתה לי זכות להיות במועדון כמו בית"ר ירושלים. בני סכנין גם היא קבוצה גדולה וחשובה. בטדי תמיד כיף, זה מקום מיוחד עם אנרגיות מיוחדות. חשיבות המשחק? כמו כל משחק אחר, אנחנו מאוד רוצים להשיג ניצחון ראשון העונה ובטדי זה לא קל. נשארו לי הרבה חברים בבית"ר, זה מקום חם עבורי ואני מאחל להם בהצלחה בהמשך".

קפטן בני סכנין חאלד חלאיילה אמר: "זו יוזמה שאני מברך עליה וזה כיף לראות שיהיה קהל לשתי הקבוצות במגרש. אני בטוח שהכל יעבור בשלום. נגיע לשחק כדורגל טוב במטרה לנצח,.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי