מנחם קורצקי: "אני מקווה שנגיע מפוקסים יותר למשחק מול אשדוד"

קורצקי
קורצקי | דני מרון

אחרי ההפסד הכואב למכבי ת"א בשבוע שעבר, מאמן הפועל רעננה מתכונן למשחק הבית הקרוב מול המועדון הדרומי: "אנחנו צריכים לבוא יותר דרוכים, עבדנו על הטעויות". וגם מימוני מדבר על החודשים הראשונים בקבוצה

(גודל טקסט)

אחרי התבוסה 4:1 למכבי תל אבי במחזור הקודם, הפועל רעננה תארח ביום שבת (18:45) באצטדיון רמת גן את מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור הרביעי בליגת על.

המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "אנחנו באים אחרי הפסד אז מן הסתם אנחנו צריכים לבוא יותר דרוכים. עבדנו על הטעויות שעשינו במשחק מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר ותיקנו אותן. אני מקווה שנבוא למשחק הקרוב יותר חדים ויותר מפוקסים". והוסיף: "החבר'ה פה מאוד רוצים להצליח, אנחנו משחקים במשחק ביתי נגד מ.ס אשדוד, קבוצה ששינתה את סגנון המשחק שלה לחלוטין ואנחנו מתכוננים בהתאם במטרה לבוא ולנצח את המשחק".

מגן הפועל רעננה, דין מימוני, שהצטרף לקבוצה בתחילת העונה מדבר על המשחק האחרון ועל חודשיו הראשונים במועדון החדש: "לא הורדנו את הראש אחרי ההפסד בשבוע שעבר, זו רק תחילת העונה וצריך לזכור שמכבי תל אביב היא קבוצה מצוינת, נעבוד על הדברים שהיו פחות טובים במשחק, נשפר אותם ונכין את עצמנו כמו שצריך לקראת אשדוד. עבורי, ההתאקלמות ברעננה הייתה מצוינת, אני מרגיש בבית כבר מהיום הראשון, יש כאן חבר'ה צנועים וטובים שיודעים לעבוד קשה. אנחנו מכינים את עצמנו לניצחון מול אשדוד במיוחד אחרי ההפסד מול מכבי תל אביב, וכמובן לצבור נקודות שזה הדבר הכי חשוב כרגע".


דין מימוני "אני מרגיש ברעננה בבית כבר מהיום הראשון" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי