חדרה לעוז פרץ: "תרד למשכורת מינימום כדי שתעבור בבקרה"

אורן גולן
אורן גולן | 103

העולה החדשה לא מצאה מימון להעברת החלוץ והציעה לו חוזה עם שכר נמוך יותר כדי לעשות זאת, הוא מצדו נחשב שחקן חופשי ועל כן יכול לעבור להיכן שירצה ללא תמורה. אבבה יעבור בדיקת MRI ביום שלישי

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום שני מול הפועל חיפה ובסביבות העולה החדשה מתרשמים מהרכש החדש שהצטרף ביום האחרון של מועד ההעברות, אליאל פרץ שהושאל ממכבי תל אביב.

"מדובר בשחקן נבחרת אולימפית ואם ייעשה אצלנו את הפריצה שלו, אז אין ספק שהוא יגיע לרמות הגבוהות" אמרו בחדרה. מי שמתאמן עם הקבוצה מהקיץ אך טרם עבר בבקרה התקציבית הוא החלוץ עוז פרץ, בעברו במכבי פתח תקווה ובהפועל כפר סבא שהרשים בתחילה את הצוות המקצועי ואף חתם בקבוצה, אך לאחר מכן נפצע ונעדר יותר מחודש ימים ולמרות שחזר כבר בשבועיים האחרונים לכשירות מלאה טרם עבר בבקרה התקציבית.

בחדרה סיפרו כי לא מצאו בשלב זה תקציב לערבויות עבור השחקן ואף הציעו לפרץ לרדת בחוזה הכספי, משמע לחתום על חוזה מינימום ואז תוכל העולה החדשה לצרף רשמית את השחקן. פרץ עצמו טרם השיב להצעה והעובדה שעדיין לא עבר בבקרה התקציבית משאירה אותו כשחקן חופשי, כך שהוא יכול לעזוב בכל רגע ולחתום היכן שיחפוץ. בחדרה מאמינים כי תוך שבוע ימים יתברר עתידו של החלוץ.

גם הקפטן יעקב אבבה אומנם חזר לאימונים, אבל טרם נמצא בכשירות מלאה. הבלם אמור לעבור בדיקת MRI ביום שלישי ולאחר מכן יוחלט מתי יוכל אבבה לחזור לסגל של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי