שביעות רצון באשדוד: "היה חשוב לא לצאת לחג עם הפסד"

מ.ס. אשדוד חוגגים
מ.ס. אשדוד חוגגים | לירון מולדובן

קבוצתו של מילבסקי חזרה מפיגור והשיגה נקודה מול הפועל רעננה. בקבוצה מרוצים מחזרתו של קינדה: "אחד השחקנים הטובים בליגת העל ,שיתוף הפעולה שלו עם דן ביטון יהפוך את הקבוצה לאיכותית ומנצחת"

(גודל טקסט)

 שביעות רצון גדולה במ.ס באשדוד לאחר החזרה המאוחרת מפיגור לתיקו 1:1 נגד הפועל רעננה אתמול (שבת). במועדון סיפרו כי הנקודה שהושגה תעשה את ההבדל במצב הרוח בקבוצה. נקודת אור נוספת מהמשחק אמש היא חזרתו לדשא של גדי קינדה לאחר היעדרות בת שבעה חודשים והחלמה מניתוח ברצועות הברך. במועדון הבהירו: "ידענו כי גדי קינדה יחזור להיות השחקן המוביל שלנו ולכן לא מהרנו לבצע רכש נוסף. קינדה הוא אחד השחקנים הטובים בליגת העל ושיתוף הפעולה שלו עם דן ביטון יהפוך את הקבוצה לאיכותית ומנצחת".

באשדוד מודעים לנתון בו קבוצתם לא ניצחה מעולם את הפועל רעננה: "תמיד יש הזדמנות נוספת, כולנו מאמינים כי המנחוס הזה יוסר במשחק הבא אצלנו בבית בסיבוב השני כי תמיד יש פעם ראשונה". בנוסף, במשחק נכח סקאוט של מכבי תל אביב שעקב אחרי קינדה שהיה בקיץ מועמד להגיע לקריית שלום, כשפציעתו עצרה את המהלך.

במהלך המשחק אירוע לא שגרתי על ספסל אשדוד. המאמן בלגויה מילבסקי התכונן להחליף את שחקן ההתקפה יוסיפ איבנצ'יץ'. רק לאחר קולות מהספסל שקראו לא להוציא חלוץ, נותר איבנצ'יץ' במגרש וכבש את שער השיוויון. המאמן מילבסקי טען כי איבנצ'יץ' התלונן על פציעה ולאחר שבדק את הנושא מקרוב עם החלוץ שטען כי הוא יכול להמשיך לשחק, שינה את החילוף. זה המחזור השני ברציפות שהקרואטי כובש אחרי שער הניצחון במחזור הקודם מול הפועל באר שבע.

מילבסקי אמר: "הינו מאוד רעים ושאננים במחצית הראשונה. בהמשך שיחקנו טוב יותר כפי שאני דורש מהשחקנים ואמרתי להם זאת בהפסקה. עברנו לשחק במערך של ארבעה שחקנים בהגנה והובהר לשחקנים כי הניצחון על הפועל באר שבע לא מבטיח להם כלום כי אין קבוצות חלשות בליגת העל". במחזור הקרוב תארח אשדוד את מכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי