סבע יערוך בכורה בב"ש, אוגו ישתכנע להאריך חוזה?

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | אודי ציטיאט

האלופה מחפשת ניצחון בכורה העונה ורוצה לצאת מהמשבר ביום שני מול בני יהודה (19:45, ישיר בספורט4). הרכש היקר בתולדותיה יפתח לצד האסלביינק ומליקסון. בהנהלה מנסים לשכנע את הקשר להמשיך

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לחפש ניצחון בכורה העונה, ובקבוצה מבינים שרק שלוש נקודות מחר (שני, 19:45, שידור ישיר בספורט4) מול בני יהודה יבשרו על יציאה מהמשבר. מול השכנה לתחתית צפויים מספר שינויים, יחסית להרכב ששותף בהפסד למ.ס. אשדוד במחזור הקודם. חאתם עאבד אלחמיד צפוי לחזור למרכז ההגנה על חשבונו של לואי טאהא הפצוע ולתאם עמדות עם שיר צדק. ז'וליאן סטו שחולשתו בתור מגן שמאלי זעקה לשמיים, עשוי לחזור למקומו הטבעי – הספסל.

הפוקוס יתמקד מחר בדיא סבע שצפוי לערוך בכורה מחודשת במדים האדומים. הרכש הכי יקר בתולדות המועדון אמור לפתוח בחלק הקדמי לצדם של נייג'ל האסלביינק ומאור מליקסון, כשגם חן עזרא בתמונת ההרכב. החלוץ עדן בן בסט טרם התאושש לחלוטין מפציעתו והוא בספק למחר בערב. סוגיית בן שהר נדונה בהרחבה במסיבת העיתונאים שהתקיימה בשבוע שעבר, אז צוין שהוא חלק מהקבוצה, ועדיין לא ברור אם הוא בתוכניות המקצועיות ובאיזה אופן ינוצלו כישוריו המקצועיים.

האוהדים מצידם מתכוונים להגיע מחר בכל הכוח ליציעים, ולציין את יום הולדתו השלישי של טרנר. בהנהלה מנסים לשכנע את ג'ון אוגו להאריך את חוזהו, וייתכן שבדקה ה-30 יתכבד הגרזן, נושא הספרה 30, במחיאות כפיים שנועדו לשכנע אותו לשים את האצבע. עוזר המאמן אליניב ברדה יעבור לאחר החגים ביקורת בבית החולים סורוקה, בתקווה לעבור אותה בהצלחה ולחדש את פעילותו.

כזכור, אליניב אושפז לפני מספר שבועות במחלקה הקרדיולוגית בעקבות תלונות על מיחושים שונים ועבר בדיקות מקיפות. מאז הוא טרם שב לעבודתו.


סבע. יערוך בכורה (הפועל ב"ש, רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי