מעצרו של שחקן אשדוד הוארך, שחקן ק"ש שוחרר למעצר בית

משטרת ישראל
משטרת ישראל | דוברות המשטרה

משטרת ישראל עצרה הבוקר את השחקנים בחשד שהיו מעורבים בתאונת דרכים בת"א בה נפגעו שני נערים בני 16. מעורב שלישי, שחקן הפועל רעננה, זומן למסור עדות ושוחרר בתנאים מגבילים. צפו בתיעוד הפגיעה

(גודל טקסט)
משטרת ישראל עצרה לפנות בוקר (שני) שני כדורגלנים בשנות ה-20 לחייהם שמשחקים במ.ס. אשדוד ועירוני קריית שמונה מליגת העל בחשד למעורבות בתאונת דרכים בה נפגעו שני נערים כבני 16 שרכבו על אופניים חשמליים. על פי גורמי רפואה, מצבו של אחד מהנפגעים קשה ומצבו של הנפגע השני הוגדר כבינוני.


בחקירה התברר כי השחקן מאשדוד הוא החשוד שנהג ברכב הפוגע. בחקירתו טוען כי הוא חף מפשע, ופרקליטו אלון שליכטר אמר: "מרשי כופר בחשד נגדו, וטוען כי הוא חף מפשע. את שאר הפרטים אהיה מוכן למסור רק לאחר הדיון בבית המשפט". השניים חשודים בהפקרת הפצועים, כיוון שעל פי הנראה ייתכן והם נהגו כחוק, אך התנהלותם אחרי הפגיעה היא הבעייתית. עם זאת, מעורבים בפרשה סיפרו כי כמות האלכוהול בדמו של שחקן אשדוד הייתה גבוהה פי כמה מהמותר על פי חוק. המשטרה טרם אישרה את הפרטים.


השחקן שנהג ברכב הפוגע הובא בצאת החג לדיון ומעצרו הוארך ביומיים, בעוד החשוד מקריית שמונה שוחרר למעצר בית של חמישה ימים. חשוד שלישי, שחקן הפועל רעננה, זומן לתחנת המשטרה למסור עדות ושוחרר מאוחר יותר בתנאים מגבילים. על פי החשד, השחקן מרעננה ישב ברכבו של השחקן מקריית שמונה.


תיעוד: רגע התאונה בשדרות רוקח בתל אביב, שבה נעצרו שני כדורגלנים בליגת העל החשודים כי ברחו מהמקום @hadasgrinbergpic.twitter.com/EpFQ5BjEOr

— כאן חדשות (@kann_news) September 24, 2018


מ.ס. אשדוד התייחסה לנושא בהודעה רשמית: "מועדון ספורט אשדוד מצר על הארוע בו היה מעורב שחקן הקבוצה. בשעות אלו אני למדים את פרטי המקרה ועוקבים בדריכות אחר החקירה. השחקן הינו שחקן צעיר וחיובי, שייתכן כי שגה. בשעה זו כשהחקירה עוד בעיצומה אנו תומכים בו ומסייעים בייצוג המשפטי שלו ולכשיתבררו העובדות נגיב בהתאם להן/מעל לכל אנו מייחלים לרפואה שלמה של הנערים הפצועים ושולחים להם איחולי החלמה מהירה".


בעירוני קרית שמונה שכרו עבור השחקן שלהם עורך דין המתמחה בתעבורה, ושייך למשרדו של שמעון מזרחי. מהמועדון נמסר: "מועדון הכדורגל עירוני קריית שמונה שמר על איפוק לאורך כל שעות היום ועל אף הלחצים והדיווחים השונים בתקשורת בדבר מעורבות כזו או אחרת של שחקן המועדון בתאונת הדרכים הקשה, בחר המועדון להמתין לבירור כל הפרטים על ידי הגורמים הרלוונטיים על מנת להתייחס באופן אחראי ורשמי לנושא".


"ראשית ומעל הכל המועדון מאחל החלמה מהירה לנפגעים בתאונה ומי ייתן וישובו בריאים במהרה לביתם" נאמר בהודעה, "בנוגע לשחקן: שחקן הקבוצה נעצר בחשד למעורבות באירוע תאונתי ופגע וברח. הוא נחקר מספר פעמים, נענה לכל דרישות החוקרים, ענה על כל שאלותיהם ומסר גרסה מפורטת ובסופו של יום שוחרר לביתו למעצר בית אך ייתכן כי גם זה יופסק בהתאם להתפתחויות. כל מידע נוסף עלול להתפרש כשיבוש חקירה ולכן מן הראוי להסתפק בכך. מעבר לכך כל מה שחשוב באמת כרגע הוא להתפלל יחד עם המשפחות לשלומם של הפצועים".

 

בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב: "מיד עם קבלת הדיווח הגיעו למקום כוחות משטרה, ביניהם בוחני תנועה אשר החלו לחקור את נסיבות התאונה. בהתאם לממצאים בשטח, ביצעו השוטרים סריקות נרחבות אחר הרכב הפוגע, תוך ביצוע פעולות אופרטיביות מהירות אשר הביאו  לאיתור הרכב הפוגע ולמעצר 2 חשודים במעורבות בתאונה". בנוסף נכתב שהחקירה נמשכת ונבדק בין היתר חשד לנהיגה בשכרות.


מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 03:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על שני נערים שככל הנראה נפגעו מרכב כשרכבו על אופניים בשדרות רוקח. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב שני נערים כבני 16 בהם: אחד במצב קשה לא יציב עם פגיעת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית, מורדם ומונשם והשני במצב בינוני יציב, בהכרה, עם וחבלות בכל הגוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי