אלבז התעמת עם אוהד במהלך המשחק, קלינגר: "אני לא רגוע"

אלי אלבז
אלי אלבז | ערן לוף

הפועל חיפה לא ניצחה מאז מחזור פתיחת העונה ולאחר ה-2:0 לחדרה אמר המאמן: "לא יודע אם נשארו ציפורים בנתניה, היינו מזעזעים מול השער". החלוץ כנראה השיב לאדם ביציע שקילל. אביטן המאושר: "ראויים לליגת העל"

(גודל טקסט)
הפועל חדרה במקום השני בליגת העל, מפגרת אחרי מכבי תל אביב רק עקב הפרש שערים. מי היה מאמין שנגיד את זה על עולה חדשה כה קטנה וצנועה אחרי ארבעה מחזורים, אבל 0:2 הערב (שני) על מחזיקת הגביע הפועל חיפה כבר הבהיר לכולם כי פשוט אי אפשר לזלזל בניסו אביטן ובשחקניו.


במחצית הראשונה אמנם הפועל חיפה הייתה צריכה לרדת ביתרון, אפילו כפול, אבל החמיצה ברשלנות פעם אחר פעם ובדקה ה-86 לוסיו היה הראשון לחגוג את הרשת והעלה את חדרה ליתרון מוצדק לאור היכולת במחצית השנייה והוא גם מי שבישל לחסן אבו זייד את ה-0:2 בתחילת תוספת הזמן.


מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן ניסה לשמור על פרופורציות בסיום: "אנחנו מרוצים מאוד. לא היינו חדים וטובים במחצית הראשונה, אבל תיקנו את הדברים בהפסקה וגם השחקנים שנכנסו עשו את ההבדל. יש לי שחקנים מגוונים ולשמחתי אני יכול לעשות שינויים".

ניצחון נוסף על קבוצת צמרת: "זו תוצאה חשובה. זה יישמע קלישאתי, אבל אנחנו אוגרים נקודות כי אנחנו ידועים את מקומנו ומסרבים להסתנוור. נישאר עם רגליים על הקרקע ונמשיך לשחק כדורגל".


על לוסיו שכבש ובישל: "הוא שחקן המצטיין וגם במשחקים הקודמים עשה עבודה מצוינת, הוא בקלות יכול היה להיות עם שלושה או ארבעה שערים".



לוסיו. שער ובישול בדקות הסיום (ערן לוף)


הקהל של הפועל חדרה: "ספגנו המון ביקורת במהלך הקיץ אם אנחנו ראויים לליגת העל, אבל ראיתם את הקהל האדיר שלנו. אנחנו ראויים לליגת העל".


חסן אבו זייד נשאל אם הוא מאוכזב שלא פתח: "כל שחקן רוצה לשחק, אבל מה שהמאמן יחליט זה מה שיהיה ואני מכבד את החלטתו. לא התאכזבתי מכך".


שער הניצחון: "עברתי תקופה לא טובה בשנה שעברה וגם בתחילת העונה הזו, אז בוא נגיד שעכשיו אני מרוצה ושמח שכבשתי ושניצחנו. השער זה בונוס. הייתי אמור לפתוח את העונה באיכסל, אבל לשמחתי אני בחדרה ואני מרוצה".

 


אבו זייד. לא מאוכזב שעלה מהספסל והכריע את ההתמודדות (ערן לוף)


לעומת זאת, ניר קלינגר שניצח לאחרונה במחזור הראשון ומאז צבר נקודה בשלושה משחקים אמר: "במחצית הראשונה היו יותר מדי פעמים שהחמצנו או שלא בעטנו למסגרת, הורדנו המון ציפורים היום בנתניה, לא יודע אם נשארו ציפורים, היו לנו המון ניסיונות מזעזעים. דווקא כשהגענו למצב ודאי לשער של אלבז, באותה התקפה ספגנו שער מהבעיטה השנייה של חדרה. ברור שאנחנו לא מספיק טובים בחלק הקדמי, למרות שלכאורה שלטנו. זה לא מנחם אותי וכן, אנחנו קצת בבעיה".


אם לא די בהפסד, בהפועל חיפה גם התאכזבו מכך שהחלוץ אלי אלבז, שעלה מהספסל במהלך המחצית השנייה, התעמת עם אוהד הקבוצה במהלך המשחק. החלוץ מיהר לקחת כדור שיצא החוצה, אבל כנראה ספג קללות מאוהד שביציע ובחר להגיב. האוהד נעצר על ידי אנשי האבטחה ובמועדון יבררו מול החלוץ את הפרטים.




אלי אלבז מתעמת עם אוהד הקבוצה (ערן לוף)


קלינגר לא התייחס לאותו אירוע, אבל כשנשאל אם הוא חושש מהמצב אליו נקלעו השיב: "כן, אני לא רגוע וגם לא הייתי רגוע לפני המשחק. נכון שנאלצנו לאלתר את כל ההגנה, אבל זה לא אומר שבבעיטה השנייה למסגרת אנחנו צריכים לספוג. זה לא מתקבל על הדעת ונצטרך לעשות חושבים. יש לנו בעיות גם אולי ברמת האנרגיה והמנהיגות. דברים השנה הולכים קשה יותר וזה חלק מהחיים ומהכדורגל. אין פאניקה, היו גם דברים טובים ואם היינו יותר מפוקסים היינו מנצחים".


אם הסגל שלו נחלש העונה:
"זה נכון על פי התוצאות. הסגל של שנה שעברה השיג תוצאות טובות יותר עד עכשיו, אז עם זה קשה להתווכח. חדרה עשו התקפה אחת טובה ונכונה וזה נכנס. עם זה צריך להתמודד".


מה יגיד לשחקנים:
"הגישה שלנו הייתה נכונה. אי אפשר להגיד שחדרה הייתה טובה מאיתנו, אבל נצטרך להפיק לקחים מהשגיאות שלנו. בלי איכות מול השער הכדורגל לא שווה שום דבר".



קלינגר. לא הסתיר את חששו מהמצב הקיים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי