אלבז: "הבחנתי באבי מאוים פיזית, אני למדתי את הלקח שלי"

אלי אלבז
אלי אלבז | ערן לוף

החלוץ, שהתעמת עם אוהד במהלך ההפסד לחדרה ויעמוד לוועדת משמעת פנימית, התנצל: "אירוע שלא הוסיף כבוד". יואב כץ: "הצוות המקצועי צריך לשנות את קו המחשבה". בהפועל חיפה מאוכזבים מהחלק הקדמי

(גודל טקסט)
"היכולת שלנו עד עכשיו לא מספיקה עבור קבוצה שרוצה להיות בפלייאוף העליון. אין לנו את אותן איכויות שהיו לנו בעונה שעברה. כשאנחנו לוקחים סיכון ומנסים לנצח, בניגוד לשנה שעברה, אנחנו מפסידים. הצוות המקצועי צריך לשנות את קו המחשבה ולנסות לא לספוג", כך התבטא יואב כץ לאחר ההפסד של הפועל חיפה אמש (שני) 2:0 להפועל חדרה.


במעדון התאכזבו מההפסד והציפייה הייתה להיות עם הרבה יותר מארבע נקודות בתום ארבעה מחזורים. בהפועל חיפה כועסים בעיקר על שחקני החלק הקדמי שלטענת גורמים בקבוצה היו מתחת לרמתם הרגילה. "אם אנחנו רוצים להיות בצמרת, נהיה חייבים לקבל החלטות טובות יותר".


אותו גורם הוסיף: "אנחנו נעבודה קשה והצוות המקצועי יידע איך להוציא אותנו לדרך חדשה". קלינגר עצמו הודה בסיום: "עשינו פעולות נוראיות בחלק ההתקפי. הגענו ל-20 מצבים והיו לנו רק שתיים או שלוש בעיטות למסגרת. זה מראה על משחק לא איכותי.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אמנם אנחנו נמצאים כבר אחרי יום הכיפורים אבל אף פעם לא מאוחר להתנצל. אתמול במשחק מול הפועל חדרה, מהרגע שנכנסתי לכר הדשא בדקה ה-60 ספגתי קריאות נאצה וקללות קשות מאוד מקומץ אוהדים ביציע. קריאות אלו נשמעו שוב ושוב ללא כל קשר למתרחש על כר הדשא, אך אני התעלמתי לחלוטין ואף גברה אצלי תחושת המחוייבות והרצון לכבוש. בדקה ה89 כשיצא הכדור לחוץ סמוך ליציע, הבחנתי בבירור באבי עומד לבד עם גבו למגרש מותקף מילולית ומאוים פיזית על ידי אוהד הקבוצה. מיד הפניתי את תשומת לב המאבטחים למתרחש ביציע כדי שיוכלו להבטיח את ביטחונו ושלומו של אבי. אני מודע להשמצות ומגוון התיאוריות שמפיצים ברשתות החברתיות, מעולם לא "סימנתי" לאוהד לתקוף אנשים ואני גם לא מכיר את אותו אוהד. חשוב לי לציין כי האמת לאמיתה נמצאת רק כאן בפוסט הזה. יחד עם זאת אני רוצה להתנצל על ההד שנוצר בעקבות המתרחש. זהו אירוע שלא הוסיף כבוד לאף אחד בטח ובטח כשמדובר בפגיעה בחברים שלי לקבוצה ובכם האוהדים. כולנו בני אדם עם רגשות ולצערי נקלעתי אתמול לסיטואציה מורכבת שטרם ניתקלתי בה עד כה.. ובטח שלא דימיינתי להיתקל בה במועדון נעוריי, הבית שלי מגיל 8. אני את הלקח למדתי יאללה הפועל❤

A post shared by Eli Elbaz (@elielbaz15) on



למרות זאת, במועדון ציינו מספר נקודות אור וביניהן הבלם ריקי מטירבסקי שקיבל את חולצת ההרכב ברגע האחרון על חשבונו של גבריאל תמאש שלא היה כשיר. קלינגר הוסיף ושיבח את המגן גיא משפתי שפעם נוספת הפגין יכולת טובה בשני צידי המגרש. גם גל אראל, ששב ל-11 של מחזיקת הגביע, זכה למחמאות.


בגזרת הפצועים, במועדון ינסו להכשיר את תמאש למשחק הליגה ביום שבת מול מכבי פתח תקווה. מי שככל הנראה יחמיץ את המפגש הוא המגן שון גולדברג שעלול להיעדר שבועיים. במועדון כעסו על אלי אלבז, שהגיב לאוהד שקילל אותו והתעמת איתו. אלבז יעמוד מחר לוועדת משמעת פנימית בפני מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג.


מאוחר יותר פרסם אלבז פוסט בעמוד האינסטגרם שלו, בו הוא התנצל בפני על האירוע. "הבחנתי בבירור באבי עומד לבדו עם גבו למגרש מותקף מלילולית ומאוים פיזית על ידי אוהד הקבוצה", כתב החלוץ. "יחד עם זאת אני רוצה להתנצל על ההד שנוצר בעקבות המתרחש. זה אירוע שלא הוסיף כבוד לאף אחד. את הלקח שלי למדתי".



בהפועל חיפה מתכוונים לחקור את התקרית. אלי אלבז (ערן לוף)


בתוך כך המועדון הודיע היום כי שניר טליאס (19), קשר קבוצת הנוער חתם במועדון לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות. טליאס מתאמן עם הקבוצה הבוגרת ואף יצא איתה בקיץ האחרון למחנה האימונים בהולנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי