בסכנין מאוכזבים משלומי אזולאי שעלול לאבד את מקומו בהרכב

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | עדי אבישי

למרות ההפסד בטדי, במועדון הראו שביעות רצון מיכולת השחקנים ומתצוגת הקהל שחזר לירושלים אחרי שלוש שנים, אך גם ישנה אכזבה מכמות ההחמצות של שחקני ההתקפה והחלוץ הוותיק עלול לרדת לספסל במשחקים הקרובים

(גודל טקסט)

בני סכנין אומנם הפסידה במשחק יוקרתי מול בית"ר ירושלים אבל התחושות בקבוצה מעורבות. מצד אחד במועדון הביעו שבחים לשחקנים שהציגו יכולת גבוהה ובעיקר הרעיפו שבחים על כ-1200 האוהדים שהגיעו לראשונה לאצטדיון טדי מזה שלוש שנים.

דובר המועדון, מונדר חלאיילה, אמר על הקהל: "הקהל של בני סכנין הוכיח בגרות וספורטיביות בלתי רגילה. בדרך כלל הקהל של קבוצה שמפסידה כועס ועצבני, אבל הקהל שלנו היה ספורטיבי ועודד את השחקנים בסיום המשחק. זה רק מראה לכולם שהרצון של ראשי המועדון ובעלי בית"ר ירושלים להחזיר את הקהל עבד ובגדול. גם השחקנים שיחקו בגבורה הן מבחינה טכנית והן מבחינה מוראלית".

אבל מצד שני בסכנין הביעו אכזבה מכך מכמות ההחמצות של שחקני ההתקפה במשחק ומאמינים שהקבוצה הייתה צריכה לצאת לפחות עם נקודה. המאמן בני בן זקן התייחס להחמצות ואמר: "מאוכזב לרדת בלי נקודות אבל יש לנו הרבה דברים לקחת מהמשחק הזה. תכנית המשחק שלנו עבדה והיתרונות שבנינו לעצמנו עבדו עד לשער. הגיע לנו הרבה יותר".


בני בן זקן. "תכנית המשחק שלנו עבדה" (אודי ציטיאט)

מי שהיה אחראי לרוב ההחמצות הוא החלוץ שלומי אזולאי, שעלול לאבד את מקומו בהרכב לקראת שבת ולא מן הנמנע שמוחמד כליבאת או ג'ורג' אקפביו יעלו במקומו. ישראל זגורי שוב נותר מחוץ לסגל אך בסכנין מבהירים כי כבר מול חדרה עשוי הקשר לקבל דקות ראשונות בליגה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי