יצחק אספה הוא השחקן החשוד בתאונת הפגע וברח בתל אביב

יצחק אספה
יצחק אספה | אבשלום שושני

המשטרה התירה לפרסום כי מגן אשדוד נעצר אתמול בשעות הבוקר המוקדמות בחשד שדרס נער כבן 16 בשדרות נמיר ונמלט מהמקום. מעצרו הוארך עד רביעי. החשוד שנעצר יחד איתו שוחרר למעצר בית

(גודל טקסט)

התפתחות בפרשת תאונת הפגע וברח בתל אביב בלילה שבין ראשון לשני: המשטרה הסירה הבוקר (שלישי) את צו איסור הפרסום מעל שמו של יצחק אספה, החשוד כי פגע ברוכב האופניים בן ה-16. אספה חשוד גם כי נהג בשכרות, הפקיר את הפצוע קשה על הכביש, ברח ממקום התאונה וניסה לשבש את הליכי החקירה. כמצוין, חשדות אלה הינן עדיין בגדר חשדות בלבד ויתבררו בהמשך בחקירה וככל הנראה גם בבית המשפט. יחד עם אספה נעצר שחקן עירוני קריית שמונה, ששמו עדיין לא הותר לפרסום.

האירוע התרחש בשני לפנות בוקר, כאשר הרכב בו על פי החשד נהג אספה פגע ברוכב אופניים כבן 16 והעיף אותו. הנער עדיין מאושפז במצב קשה ללא שיפור מאז התאונה. אספה הובא לדיון בבית משפט ומעצרו הוארך עד מחר (רביעי), בעוד חברו שוחרר למעצר בית. חשוד שלישי זומן אתמול לתחנת המשטרה למסור עדות ושוחרר בתנאים מגבילים.

פרקליטו של אספה אלון שליכטר התעקש: "מרשי כופר בחשד נגדו, וטוען כי הוא חף מפשע". על פי גורמים המעורבים בפרשה, כמות האלכוהול בדמו של אספה הייתה גבוהה פי כמה מהמותר על פי חוק.

אגב, בצירוף מקרים שנראה גרוטסקי כיום, אספה פרסם באיסטגרם לפני יותר משנה, ביוני 2017, תמונה שלו שבה הוא חוגג את מעבר הטסט וקבלת רישיון הנהיגה. לתמונה צורף הכיתוב: "סכנה על הכביש".

 

יצחק אספה הוא חייל בן 20 בשרות סדיר בצבא ההגנה לישראל, מתגורר בגן יבנה עם הוריו וחמשת אחיו. הוא החל לשחק כדורגל במתנ"ס גן יבנה והתגלה על ידי הסקאוט של קבוצת מ ס אשדוד, עידן בן אבו שהביא אותו לאקדמיית הכדורגל של אשדוד בגיל 12. יצחק אספה סיים את לימודיו בתיכון מקיף א' באשדוד ומחזיק בתעודת בגרות מלאה. בשנתיים האחרונות הוא עוזר לפרנסת משפחתו בזכות כישרונו בכדורגל, שהביא להזמנתו לנבחרות הנערים והנוער של ישראל ולפני שנה הוזמן על ידי המאמן מרקו בלבול לנבחרת הצעירה של ישראל עד גיל 21.

את הפריצה להרכב קבוצת הבוגרים של אשדוד עשה בעונה שעברה תחת המאמן עמיר תורג'מן בעמדות של מגן וקשר אחורי. לזכותו 17 הופעות בליגת העל בקבוצת מ.ס אשדוד, שם טוענים כמו גם בני משפחתו כי יצחק אספה אינו אחד שמרבה לצאת לבילויים ולמסיבות ואינו מוכר כמי שנוהג לשתות אלכוהול. הפגיעה על ידי רכבו הייתה כשחזר ממסיבת יום הולדת של חברו אור דסה, שחקן הפועל רעננה. בני משפחתו ביקשו לאחל לשני הנערים הפצועים החלמה ובריאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי