התאונה בת"א: שחקן ק"ש שוחרר ויחזור לאימונים

ניידת משטרה
ניידת משטרה | לירון מולדובן

השחקן ששמו לא הותר לפרסום, נחקר במשטרה בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח ובמהלכה נפגע נער בן 16, אך אחרי שנחקר את הנושא, התברר כי לשחקן לא היה קשר לאירוע והוא קיבל בחזרה את הרישיון הנהיגה שלו

(גודל טקסט)

בקריית שמונה מנסים להשיב את השקט למועדון, אחרי ששחקן הקבוצה, ששמו לא הותר לפרסום, נחקר במשטרה בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח שהתרחשה בתל אביב ובמהלכה נפגע נער בן 16 בצורה קשה מאוד. היום (שלישי) בצהריים הותר לפרסום שהשחקן שחשוד בדריסה ומעצרו הוארך עד יום רביעי, הוא יצחק אספה, ממ.ס. אשדוד.

השחקן מקרית שמונה שיצא לבילוי ליילי עם שחקן אשדוד, נחקר כאמור גם הוא בחשד למעורבות בתאונה, אך שוחרר אמש למעצר בית של חמישה ימים. לאחר שהמשטרה בדקה את החשדות והבינה כי לשחקן מקרית שמונה, לא היה כל קשר לאירוע עצמו, הוא קיבל היום חזרה את רישיון הנהיגה שלו, לאחר שהתברר סופית כי אין לו שום מעורבות בתאונה המדוברת. השחקן עצמו, שנמצא מזה יומיים, בסערת רגשות גדולה מאוד, יגיע הערב לקריית שמונה ומחר אף יצטרף לחבריו באימונים.

בשלב זה עדין לא ברור, אם השחקן, שהפך לאחרונה לשחקן הרכב די קבוע, יכלל בסגל למשחק הביתי נגד בית"ר ירושלים, במוצאי שבת.


חיים סילבס. עדיין לא קבע את הסגל לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (ערן לוף)

בקרית שמונה מתכוננים היטב לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים, בייחוד אחרי הניצחון של הירושלמים, אמש נגד סכנין. רבים מתושבי קריית שמונה וסביבתה, הם אוהדי בית"ר ולכן הצפי הוא שכמה אלפים ילוו את קבוצתם במשחק בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי