מירן בוזגלו: "לא חשבנו שנגיע לכזה מצב עם מכבי חיפה. הרגשנו לבד"

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | דני מרון

המשפחה, הדוגמנות ו"הבוזגלוס", אך גם הפציעה, השיקום, האכזבה והבדידות. היא מזמן לא רק "אשתו של" ובראיון מיוחד היא פותחת את הלב, מספרת על חזרתו של מאור לבית"ר ירושלים ומבהירה: "טוב לי להישאר מאחוריו"

(גודל טקסט)
במשפחת בוזגלו אוהבים לעבוד קשה. עובדה: בעוד בעלה מאור מתאמן במרץ לקראת חזרתו ההולכת וקרבה למגרשי ליגת העל (הפעם במדי בית"ר ירושלים), אשתו, מירן בוזגלו, ממציאה מחדש את המונח "מולטי טאסקינג".


היא שומעת ורואה הכל, ותוך כדי מצליחה לנהל בחינניות עסק ובית הכולל ארבעה ילדים ובעל מפורסם. חוץ מזה היא גם נבחרה לאחרונה לאשת הכדורגלן היפה בישראל בסקר שפורסם באתר "ספורט1". בראיון בלעדי פותחת בוזגלו את הלב בפעם הראשונה ומספרת על החיים האינטנסיביים לצדו של שחקן מצליח, על הריאליטי המשפחתי, על התקופה הקשה אחרי הפציעה האחרונה של מאור ועל הפרידה העצובה מבאר שבע.


"מחמיא ומביך באותה מידה שבחרו בי, אבל אני חושבת שכולן באמת מאד יפות ומוצלחות. מחמם את הלב לשמוע שככה חושבים", פותחת בוזגלו בדיפלומטיות. אבל כשהיא נשאלת איך אפשר גם לנהל עסק, גם להחזיק בית עם ארבעה ילדים, גם לדגמן וגם לשמש כ"אשתו של", על כל המשתמע, היא כבר הרבה יותר נחרצת. "אני בן אדם שלא אוהב לנוח", היא יורה, "כשאני נחה, אני מבזבזת זמן. לא ישנה יותר מדי בלילה וגם לא תראי אותי יושבת בבית קפה במהלך היום. בזמן הזה אפשר לקבל לקוחות, להכין אוכל, לעשות סידורים או לתחזק את הבית, כל היום יש מה לעשות. המוח שלי נח בשעה שמונה וחצי בערב, כשהילדים הולכים לישון, ואז אני מכינה לעצמי נס. כמה אני מחכה לרגע הזה ביום, את לא מאמינה. ביום שיש לנו אירוע בערב אני בבאסה שלא יהיה לי את הרגע הזה שלי".


גם אחרי 11 שנים יחד, מאור לא זז בלעדייך, ואת לא זזה בלעדיו
"זה נכון, אבל זה לא כמו במשפחה שלו. את ההורים שלו אי אפשר להפריד לרגע. בכל מקום, בכל מפגש – הם ביחד. אצלנו זה לא בדיוק ככה. יש רגעים שאנחנו בנפרד. אני בן אדם מאוד טוטאלי – בזוגיות וגם בתחומים אחרים בחיים. עם מאור זה היה ככה מההתחלה, וזה הדדי – גם אם הוא קצת יותר משחרר".



"כשאני נחה, אני מבזבזת זמן. לא ישנה יותר מדי בלילה" (דני מרון)


"הבוזגלוס" הוציאה אותך לאור
"כל עניין החשיפה וההערצה היה שינוי מאוד גדול אצלנו. מאור חי את זה והכיר את זה, אבל אנחנו לא. בטח לא ברמה הזאת. זה מאוד כיף, מפרגן ומחמיא. זה חיבר את המשפחה. אני חייבת להגיד שלפני התוכנית לא הסכמתי להתראיין ולהיחשף. הייתי ממש מאחורי הקלעים. אגב, גם את התוכנית מאור ואני שללנו בהתחלה. אמרנו שזה לא בשבילנו, אבל כל המשפחה הייתה בעניין ונוצר מצב שזה היה תלוי רק בנו, אז הסכמנו ואנחנו שמחים על כך. אנחנו נהנים מכל רגע והצוות של התוכנית הפך להיות כמו משפחה. צילמנו רצוף עונה ראשונה ושנייה בגלל הצילומים שהיו לי והפציעה של מאור, ועכשיו לקחו חופשה בחגים וחוזרים באוקטובר לצלם את העונה השלישית".


כמות העוקבים שלכם לא מפסיקה לעלות. איך מתמודדים עם הטירוף הזה?
"זה לגמרי טירוף. אני נכנסת לאינסטגרם, הולכת לישון וקמה עם 200 עוקבים נוספים. אני מקבלת המון הודעות ומשתדלת לענות. אין לי הרבה זמן, אבל אני ממש משתדלת לתת מענה לכולם".


התוכנית הוציאה צדדים שלא הכרנו אצלך. גם חריפה, גם מצחיקה וגם הבנאדם בערך הכי פרפקציוניסט שקיים.
"אני ידעתי את כל מה שיש בי, והסדרה קצת מקצינה את זה. ולמה לא אמרת שאני גם קנאית?"



הולכת לישון וקמה עם 200 עוקבים נוספים. בוזגלו (דני מרון)


יש פרק שבו מאור מצטלם עם שיר אלמליח לקמפיין של לי קופר, את לא ממש אהבת את זה
"חייבת להגיד שכל התגובות שקיבלנו טובות וכולם הזדהו איתי. אני לא יכולה להסביר את כמות ההודעות שקיבלתי אחרי הפרק הזה. הטלפון שלי פשוט קרס. בנות כתבו לי שהן נורא מזדהות ושזה בסדר שאת קנאית לבעלך, זה מראה כמה את אוהבת אותו ואיזה יפה לראות את זה… למאור אין בעיה עם זה, הוא מכיר אותי, אבל בסצנה הזאת קצת הגזמתי. אחר כך גם דיברנו על זה בינינו והתחרטתי על זה. הבנתי שקצת הורדתי לו את האנרגיות. אחרי העונה הראשונה אמרתי שאין סיכוי שאצא יותר קנאית, אבל לא הצלחתי לשלוט בעצמי".


"בחיים לא חשבנו שנגיע עם מכבי חיפה למצב כזה"
בדצמבר 2017 שוב מצא את עצמו מאור בוזגלו ממרר בבכי אחרי פציעה בברכו ושוב הוא נאלץ לעבור ניתוח ולמצוא את עצמו בתהליך שיקום ארוך כדי לשוב למגרשים. זה קרה לו במדי מכבי חיפה מול האקסית הפועל באר שבע, אותה עזב גם כן לאחר ניתוח בברכו. כעת הקשר כבר בתהליכי שיקום אחרונים לקראת חזרה למגרשים והופעת בכורה בבית"ר ירושלים.


אוטוטו מאור חוזר למגרשים. מתרגשת
?
"מאוד. אני לא יכולה להסביר עד כמה. עברתי איתו את זה כבר כמה פעמים, ולכן אני נמצאת רק במחשבות חיוביות ומאמינה שבעזרת השם הכל ילך לו טוב ושיעבור לו בהצלחה. אני מתרגשת ממש ומחכה לרגע הזה".


לא פשוט לעבור בכל פעם את הפציעות האלה. 

"היום אני יכולה להגיד לך שזאת הייתה השנה הכי קשה. כשהיינו בתוך זה לא רציתי לדבר ככה, כי לא רציתי לשקוע. חד משמעית, זאת התקופה הכי קשה שהייתה לי. קודם כל הגענו למכבי חיפה בקול תרועה, ומאור חזר הביתה והיחס היה מדהים. ואז פתאום הפציעה הזו. היחס והטיפול סביבה היה מעולה ובאמת שאין מילים, אבל פתאום הבנתי שאני לבד במערכה. נכון שמאור במכבי חיפה ומתאמן ומבקר אוהדים ועושה הכל, אבל אנחנו לא באמת חלק ממכבי חיפה, כי החוזה מבוטל. היינו בטוחים שזה עניין של זמן עד שזה יסתדר ושנחזור לשם. בחיים לא חשבנו שנגיע למצב כזה איתם. היינו בטוחים שכמו שהם הבטיחו מאור לא ייפגע ושהם עומדים מאחורינו, וזה לא קרה. ואת מרגישה לבד, כי את גרה במקום שאין לך שם אף אחד. מאור נאלץ לעשות שיקום בעצמו, ועוד פעם להתאמן לבד… היו ימים שהוא לא ידע מה הוא עושה ועם מי הוא מתאמן. היו ימים שלא היה לו חשק להתאמן, עד שהוא התעשת והלך לרוץ בים. התקשר למאמן ושאל איפה אפשר לעשות אימון. לא ויתר לרגע. מישהו אחר היה יכול לשקוע ופשוט להגיד די, דברים לא מסתדרים. מאור פייטר. למרות כל מה שקרה, יש לנו פינה חמה בלב למכבי חיפה ואני מאמינה שהכל לטובה". 




מירן ומאור. "הגענו בקול תרועה למכבי חיפה, אבל החוזה בוטל" (דני מרון)


אולי הרגשתם כל כך לבד כי באתם מבאר שבע ושם במשך שנים זה הרגיש כמו משפחה?
"עד היום החברים שלנו שם הם לגמרי משפחה. כשעברנו לצפון, החברים היו מגיעים לשישי-שבת ועד היום הם באים לבקר. כל דבר קטן שהייתי צריכה שם, היה לי למי לפנות. הפרידה מהדרום הייתה מאוד קשה. בכיתי בלי סוף. הפרידה מבנימינה הייתה הקלה בשבילי, כי כבר רציתי לעזוב. הרגשתי חנוקה".


ועכשיו יוצאים לדרך חדשה-ישנה בירושלים.
"מאוד משמח אותי שמאור חזר לבית"ר. היו לו אופציות להתאמן עם כל מיני קבוצות, ואמרתי לו: 'מה אי אפשר בבית"ר?' תוך יומיים אלי אוחנה פנה אלינו ונפגש עם יעקב. הם מאוד רצו את מאור, וגם הוא רצה אותם. כששני הצדדים רוצים, אין מצב שזה לא מסתדר".


כבר מזמן פרצת את גבולות "אשתו של"
"אני ממש לא מרגישה את זה. כל ההצעות שאני מקבלת, יכולתי ללכת לכל מיני השקות ודברים כאלה, אבל זה הכי לא אני. נכון שהסדרה עשתה באזז מטורף ונכון שהאינסטגרם מאוד חזק, אבל אני עדיין 'מאחורי' מאור. הוא בפרונט, ואני אוהבת להיות לצידו. ככה נוח לי וככה וטוב לי. אני לא רוצה להיות בפרונט, וגם בראיונות אני מעדיפה אותו לצידי".



משפחת בוזגלו. אחרי החגים חוזרים לצילומי עונה חדשה (אריאל שלום)


היית יכולה להיות מנוהלת תחת השרביט של יעקב בוזגלו?
"קודם כל, יש הרבה דברים שאני מתייעצת איתו לגביהם, דברים שקשורים אליי. אנחנו בקשר טוב מאוד ולמדנו להבין אחד את השנייה. היום אנחנו חברים מאוד טובים. יש מצבים שאני נותנת לו לדבר עם אנשים וכאלה, אבל יש לנו גם את הסוכן שלנו, והוא מתעסק בהכל".


כשהיית ילדה חלמת להיות דוגמנית. אפשר לומר שהגשמת אותו?
"הרבה ילדות חולמות על זה. כן, היה חלום והייתי בסוכנות וגרתי בחו"ל ועשיתי דברים פה ושם, אבל אף פעם לא חשבתי שזה יהיה המקצוע שלי. לא כיוונתי לשם. הכרתי את מאור ועברנו לחו"ל, והחיים הפכו להרבה יותר אינטנסיביים: את צריכה להיות כולך למענו. אימונים, משחקים, ארוחות – הכל סביבו. ואז הגיעו הילדים, ומן הסתם זה לא בראש שלך. גם עכשיו אני מקבלת הצעות וקמפיין כזה או אחר, אבל זה לא העיקר. אם יש משהו גדול וטוב, אני נהנית. ואם זה עם מאור – אז בכלל".


בסך הכל הספק יפה בשביל גיל 30. על מה את חולמת כיום?
"קודם כל, בריאות למשפחה שלי. אמיתי. זה קודם כל החלום הגדול שלי. מבחינה אישית, תמיד היה לי חלום שנעבור לחו"ל ונעשה שם דברים, גם אם לא כדורגל, אז בעתיד. ומאור ואני חולמים לעשות משהו משותף, אולי הנחיה או משהו כזה. אני עוד מאמינה שזה עוד יכול לקרות".



חולמת על חו"ל. מירן בוזגלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי