מעצרו של אספה הוארך: "חשוד בהפקרת פצועים מתבוססים בדמם"

יצחק אספה
יצחק אספה | אבשלום שושני

שחקן מועדון ספורט אשדוד, שחשוד כי פגע בשני רוכבי אופניים בתאונת פגע וברח במהלך החג, הובא לדיון בבית המשפט השלום בתל אביב ויישאר במעצר עד יום ראשון: "קיימות עילות מעצר של מסוכנות וחשש שיבוש הליכים"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
יצחק אספה, מגן/קשר מועדון ספורט אשדוד החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח בה נפגעו רוכבי אופניים בלילה שבין ראשון לשני בתל אביב, הובא הבוקר (רביעי) לדיון בבית המשפט השלום בתל אביב, בסיומו הוארך מעצרו בחמישה ימים נוספים, עד יום ראשון. בית המשפט קיבל את כמעט במלואה את בקשת המשטרה שהגישה לבית המשפט בקשה להארכת מעצרו של החשוד אספה בשבעה ימים. פרקליטו של החשוד עו"ד אלון שליכטר , בוחן עתה הגשת ערעור על ההחלטה בבית המשפט המחוזי בתל אביב.


כבוד השופט רועי פרי נימק את החלטתו: "הפקרת הנערים הפצועים מעידה על אנטי חברתיות. קיימות עילות מעצר של מסוכנות וכן חשש שיבוש מהלכי משפט וציין כי נסיבות ביצוע העבירה מקבלות משנה חומרה לאור היות החשוד נהג חדש, אשר על פי החשד נהג בשכרות ואף הפקיר את הפצועים מתבוססים בדמם".


בבית המשפט טען נציג המשטרה כי החשוד הפסיק לשתף פעולה עם החוקרים ומאותו רגע הוא שומר על זכות השתיקה, מה שמקשה כביכול על החקירה. לדבריו ישנו סעיף אחד שעדיין צריך להיחקר כשהחשוד במעצר ולא מאפשר את שחרורו. כזכור, "חברת החדשות" חשפה אמש (שלישי) את עדותו של נהג המונית שראה את התאונה והיה מי שהזעיק את כוחות מגן דוד אדום, במהלכה טען כי אספה נמלט מזירת האירוע לאחר הפגיעה: "ראיתי משמאל שני חבר'ה על אופניים ובא רכב במהירות ופשוט העיף אותם, הוא מרח אותם על העמוד".

תיעוד: רגע התאונה בשדרות רוקח בתל אביב, שבה נעצרו שני כדורגלנים בליגת העל החשודים כי ברחו מהמקום @hadasgrinbergpic.twitter.com/EpFQ5BjEOr

— כאן חדשות (@kann_news) September 24, 2018

פרקליטו של החשוד עו"ד אלון שליכטר זעם על החלטת בית המשפט. "למרות שנציג המשטרה טוען לסעיף אחד שאמור להיחקר כשהחשוד בחקירה השופט מציין בהחלטה כי ישנם מספר סעיפים שיש לבצע כשהחשוד במעצר משמע שהשופט רואה פרטים מעבר למה שמציג החוקר וזה מהלך בלתי סביר. השופט מקבל את עמדת המשטרה במלואה כמעט למרות שמאז הארכת המעצר הראשונה המשטרה לא ביצעה את החקירה סביב אותו סעיף שיש אפשרות לשבש. כעת אני לומד את ההחלטה כדי לראות אם להגיש ערעור למחוזי".


אתמול הותר לפרסום שמו של אספה, אולם שמו של שחקן עירוני קריית שמונה ששוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים טרם אושר לפרסום. גם חשוד שלישי המשחק בהפועל רעננה זומן לתחנת המשטרה למסור עדות ושוחרר בתנאים מגבילים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי