מאמצים בבאר שבע להשאיר את אוגו, טאהא כשיר למכבי חיפה

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | מאיר אבן חיים

כפי שפורסם לראשונה כאן בספורט1, האלופה מנסה לשכנע את הניגרי להאריך את חוזהו וכעת גם אוהדי הקבוצה הצטרפו למאבק והשיקו קמפיין. הבלם התאושש מפגיעה וצפוי לפתוח במרכז ההגנה מול הירוקים

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הפועל באר שבע מנסה לשכנע את ג'ון אוגו להאריך את חוזהו וכעת אוהדיה מצטרפים למאמץ. ארגון וסרמיליה השיק אמש (רביעי) קמפיין שנועד לשכנע את הגרזן הניגרי לשים את האצבע – ולהמשיך בטרנר מעבר לתום העונה הנוכחית, המועד שבו תגיע ההתקשרות החוזית בין הצדדים לסיומה.

אוגו הגיע לישראל לפני יותר מארבע שנים, והיה גורם משמעותי בזכייה בשלוש האליפויות הרצופות. בתקופה זו אף זומן לסגל נבחרת ניגריה למונדיאל ברוסיה. יחסיו הטובים עם בן ארצו, טוני וואקמה, מעוררים חשש בקרב האוהדים ששניהם "עלולים" לשתף פעולה בטרבזונספור, קבוצתו הנוכחית של הגנרל. א.א.ק אתונה ניסתה לצרף את אוגו לפני סגירת החלון האירופי בסוף אוגוסט, ואחרי שהבטיחה את עלייתה לשלב הבתים בצ'מפיונס הורידה הילוך, והקשר נשאר בטרנר. מחודש ינואר הוא יהיה רשאי לנהל מו"מ עם כל קבוצה שבה יחפוץ, ובסוף העונה יהפוך לשחקן חופשי. בינתיים אוגו משדר עסקים כרגיל, ובסרטון שהפיץ ברשתות החברתיות הוא מדבר בשבחם של האוהדים האדומים.

באר שבע מתכוננת לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני, ובקבוצה של ברק בכר שואבים עידוד מחזרתו לעניינים של לואי טאהא שהתאושש מפציעתו. לראשונה לאחר תקופה ארוכה צפויים טאהא וחתאם אל חמיד לשתף פעולה בחלק האחורי, אם במערך של שלושה בלמים בתוספת שיר צדק, או במערך הגנתי רגיל. בסיטואציה מסוימת תיבחן האפשרות להציב את אל חמיד כמגן שמאלי על חשבונו של מיחאי קורהוט שמתקשה לשחזר את יכולתו הגבוהה מעונת האליפות, בעיקר מפני שנותח בברכו בשנה שעברה.

עוזר המאמן אליניב ברדה מקווה לחזור לפעילות לאחר סוכות, בכפוף לתוצאות הביקורת הרפואית שצפויה לו. ברדה עבר לפני מספר שבועות פרוצדורה רפוראית במחלקה הקרדיולוגית, לאחר שהתלונן על מיחושים שונים, ומאז טרם חזר לעבודתו.


יירד לספסל מול מכבי חיפה? שיר צדק (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי