ברק בכר: כולם נהיו פרשנים ומאמנים. בסוף נהיה קבוצה מעולה

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע מסרב להתרגש מפתיחת העונה הצולעת של קבוצתו ועונה למבקרים: "אנחנו מודעים ללחץ ופתיחת העונה הלא טובה, אבל אני מרגיש את השינוי". לואי טאהא ובן בסט עשויים לחזור לסגל

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת המפגש ביום שני מול מכבי חיפה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. האלופה מגיעה למשחק אחרי שעדיין לא רשמה ניצחון ליגה מאז פתיחת העונה והיא מתחילה לראות את הצהובים מתל אביב בורחים לה וגם את הצמרת מתרחקת ממנה.

גם מכבי חיפה לא מגיעה למשחק בשיא הכושר. הירוקים של פרד רוטן מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו ובלי קשר, גם הם עם פתיחת עונה די צולעת, שלא כמו שחשבו וציפו בכרמל.

המאמן ברק בכר אמר: "מודעים ללחץ ומודעים לעובדה שהתחלנו לא טוב את העונה. אני מרגיש את השחקנים ומרגיש שיש שינוי. מאמינים בשחקנים ולא צריך לחשוב יותר מדי על מה שהיה, אלא להסתכל רק על המשחק הבא ולצאת לדרך חדשה".

תפקודם והשתלבותם של נייג'ל האסלביינק ודיא סבע: "כולם נהיו לי פה פרשנים וכולם נהיו מאמנים. יש לנו חדר הלבשה טוב שמאוד קל להתחבר אליו. אנחנו עובדים קשה ומתמקדים בדרך להשגת ניצחון, ואין לי ספק שהתוצאות יגיעו".

שני הפצועים עדן בן בסט ולואי טאהא: "שניהם אמורים להצטרף לאימונים שלנו כבר היום. אם הם יהיו כשירים הם יהיו בסגל"

לצידו של המאמן התייצב גם הבלם, חאתם עאבד אלחמיד שאמר: "נכון שלא פתחנו טוב את העונה, אבל השחקנים חדים ומרוכזים באימונים ועושים את הדברים טוב. בשני המשחקים האחרונים נראינו טוב, למרות שלא כבשנו. אני מאמין שזה יבוא".

החשש ממכבי חיפה: "כבר ניצחנו שם ואני לא חושב שיש לנו בעיה מנטלית. כמו שאמרתי, אנחנו נראים טוב בשני המשחקים האחרונים, ובעזרת השם ננצח שם ונצא לדרך חדשה".

החלוץ מיקו ממן, בן ה-23 מהפועל קטמון הגיע למספר ימי התרשמות בקבוצה וינסה להרשים את הצוות המקצועי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי