מת מפצעיו הנער שנדרס על ידי אספה, שכעת חשוד בהריגה

יצחק אספה
יצחק אספה | אבשלום שושני

מביה"ח איכילוב נמסר על מותו של ארי נשר, והמשטרה שינתה את סעיף העבירה נגד שחקן מ.ס. אשדוד ששומר על זכות השתיקה. מעצרו הוארך עד יום ראשון, אך הקבוצה תבקש להאריכו גם בתום התקופה

(גודל טקסט)
המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב הודיע הבוקר (חמישי) שהנער ארי נשר, בנו של הבמאי אבי נשר, שנדרס ונפצע קשה ביום שני לפנות בוקר על ידי שחקן מ.ס. אשדוד יצחק אספה, מת מפצעיו. "נקבע מותו של ארי נשר", נמסר מבית החולים. "משפחתו של ארי, באצילות נפש, הסכימה לתרום את אבריו להצלת חיים של אחרים. יהי זכרו ברוך".


בעקבות מותו של הנער, שונה סעיף העבירה כנגד החשוד והוא חשוד כעת בעבירה של הריגה, לא גרימת מוות ברשלנות. גורמים במשטרה מציינים כי לאור העובדה שהוא שותק ולא משתף פעולה עם החוקרים, התנהגותו מקשה על התקדמות החקירה ולכן ככל שיידרש, היא תבקש ל האריך את מעצרו גם בתום התקופה הקרובה. הדברים אמורים לאור החמרת התוצאה והאסון שנקבע עם מותו של הנער, רוכב האופניים.


לאחר פטירת הנער נמסר ממ.ס. אשדוד: מועדון ספורט אשדוד מביע צער עמוק וזעזוע ממות הנער ארי נשר יהי זכרו ברוך. המועדון שולח את תנחומיו העמוקים והכנים ביותר למשפחתו של ארי. מועדון הכדורגל מ.ס אשדוד הוא אינו עוד 'מקום עבודה' שנקלע לסיטואציה שוברת הלב הזאת. המועדון מהווה אבן שואבת לערכים, פעילות קהילתית, חברתית וחרט על דגלו מצוינות חינוכית.


"על רקע המקרה המחריד ובצעד שאינו משתמע לשתי פנים האקדמיה של מועדון ספורט אשדוד תפעל להחדרת תכנים חינוכיים מינקות ועד בגרות ותגביר את המודעות לכלל השחקנים (לרבות מחלקת הנוער וביה"ס לכדורגל), הצופים במגרש, הצופים בבית ולקהל הרחב בכל הקשור לתרבות הנהיגה בישראל וחינוך תעבורתי וערכי. פעולות נוספות ותכנית אסטרטגית תגובש בימים הקרובים ותיכנס לתוקף לאחר מכן. אנו קוראים לקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית, לאמץ תכנים כאלה על מנת ולו להשפיע על מקרה אחד נוסף שאנו מקווים שלעולם לא יתרחש".



ארי נשר ז"ל עם הוריו אבי ואיריס נשר (רפי דלויה)

 

עוד נמסר מהמועדון שאספה שוחח עם אנשי המועדון והודיע כי הוא מסכים שעורך הדין כפיר דור ייצג אותו מעכשיו לאחר בעד לפני כשעתיים בטרם נודע על מותו של הנער ארי נשר הוא סרב למינוי פרקליט חדש. מוקדם יותר סירב הכדורגלן לקבל את עורך הדין כפיר דור שמונה על ידי המועדון במקומו של הפרקליט אלון שליכטר שהודיע על הפסקת עבודתו בתיק בשל חילוקי דעות עם ראשי מועדון אשדוד וההחלטה של אספה כאמור לשמור על זכות השתיקה מול חוקרי המשטרה.


אספה שהסכים לפגישה קצרה עם עורך הדין כפיר דור הבהיר כי הוא מעוניין שרק עורך הדין שליכטר יהיה סנגורו. באשדוד הבהירו הבוקר כי אין ברשותם שום מידע מהבוקר לאחר שהשחקן ממשיך לשמור על שתיקה ולא מוכן לדבר עם עורך הדין דור. באשדוד הבהירו כי הם אלו שדרשו להחליף את הפרקליט שליכטר בשל חילוקי הדעות מול המועדון.



אספה. שומר על זכות השתיקה (אבשלום שושני)


בעניין אחר, אשדוד תארח בשבת את מכבי נתניה (19:30, שידור ישיר בספורט3) ומאמן הקבוצה בלגויה מילבסקי אמר הבוקר: "המצב לא פשוט ואני שולח חיזוקים לנער הפצוע ולמשפחתו כי זה לא קל עבורם ועבור אשדוד. צריך להתמקד באימונים ובמשחק הקרוב ורגע אחד עוצר את התכנון.  האווירה בקבוצה קשה בשל המצב סביב אספה וכולנו רק בני אדם. הדבר לא ישפיע על המשחק הקרוב בשבת". מסתמן כי דן ביטון אמור לשוב להרכב הפותח על חשבונו של פיליפ קנזביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי