בן זקן: "צריך ריכוז מול השער". אביטן: "רוצים לייצר המשכיות"

בני בן זקן
בני בן זקן | אודי ציטיאט

בבני סכנין רוצים לראות ניצחון ראשון כבר בשבת הקרובה מול הפועל חדרה. עוביידה חטאב עשוי לחזור ל-11 על חשבונו של אמיר נאסר, התלבטות בין אזולאי לאקפביו. אצל האורחת, אבו פאני יחזור, אליאל פרץ ימשיך בספסל

(גודל טקסט)

בני סכנין אמנם זכתה למחמאות לאחר הופעתה בטדי מול בית"ר ירושלים אבל היא בכל זאת חזרה ללא נקודות ומועדון לא מרוצים שהקבוצה לא השיגה ולו ניצחון אחד מפתיחת העונה. בסכנין מקווים כי הניצחון הראשון יגיע כבר מחר מול הלהיט של הליגה הפועל חדרה (שבת 18:45).

המאמן בני בן זקן שוחח מספר פעמים השבוע עם שחקניו והחמיא להם על המשחק ההתקפי אבל גם העיר לשחקני ההתקפה על כך שהם צריכים להיות יותר מרוכזים ליד שער היריבה. "אם נמשיך לייצר מצבים אז גם נבקיע יותר. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים ליד השער. שיחקנו טוב מול ביתר אבל לא ניצחנו וכל השבוע דיברנו על כך שאנחנו צריכים לנצח משחקים כאלה ובמיוחד שהגענו להרבה מצבים". 

לגבי היריבה אמר: "כבר שיחקנו מולם בגביע הטוטו אבל זה יהיה משחק שונה לחלוטין כי אז לא שיחקו הרבה שחקנים בשתי הקבוצות. חדרה במקום השני ובמומנטום מצוין אז מצפה לנו משחק קשה אבל נצטרך לעשות את העבודה שלנו".

הקהל: "אחת המטרות שדיברו עליהן בקיץ הייתה החזרת הקהל ואני מקווה שנעשה זאת והקהל ילווה אותנו כבר בשבת הקרובה כי אנחנו צריכים אותו".

מבחינה מקצועית נראה כי בן זקן לא צפוי לבצע שינויים רבים לקראת המשחק כאשר המגן עוביידה חטאב עשוי לחזור להרכב על חשבונו של אמיר נאסר, בנוסף לכך ישנה התלבטות לגבי שיתופו של שלומי אזולאי בהרכב ולא מן הנמנע כי ג'ורג' אקפביו יפתח במקומו. הקשר ישראל זגורי שהיה מחוץ לסגל מתחילת העונה עשוי להירשם לראשונה בסגל ואף לקבל דקות משחק. "למרות שהיה אמור להשתחרר עוד בתחילת העונה זגורי המשיך להתאמן בצורה טובה והוכיח כי ראוי להיות חלק מהסגל", אמרו בסכנין.


שלומי אזולאי. עלול לרדת לספסל בעקבות ההחמצות מול בית"ר ירושלים (עדי אבישי)

 אתמול התארחה הקבוצה בסוכה של הרב אליהו עוזיאל ממשגב. ההגעה לסוכתו של הרב הייתה חלק מהפעילות החינוכית של המועדון במהלך העונה.

הפועל חדרה: "רוצים לייצר המשכיות"

אל תעירו את הפועל חדרה מהחלום. הלהיט החם של הליגה רוצה להמשיך את ההצלחה, הפעם בדוחא מול בני סכנין. העולה החדשה קיימה את אימון הבוקר שלה. המאמן ניסו אביטן אמר לאחריו: "אנו נערכים למשחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצה איכותית. אך ההכנות רגילות כמו לקראת כל משחק".

העובדה שחדרה מגיעה מהמקום השני וסכנין עוד ללא ניצחון העונה: "בשלב הזה גם אנחנו וגם סכנין מבינים שהמיקומים בטבלה הם לא הדברים החשובים. אנחנו יודעים שסכנין בנו קבוצה איכותית מאוד. אני גם מכיר את בני בן זקן ויודע שהוא מאמן איכותי מאוד ועושה עבודה נהדרת. אנחנו נערכים למשחק קשה מאוד".


הציפיות:
 "כמו תמיד אנחנו מבינים שיש עלינו אחריות גדולה, אבל אנחנו נשארים עם אותן מטרות ואותה דריכות. אנחנו יודעים את מקומונו ונעשה את המקסימום להיראות טוב ולהשיג תוצאה טובה. אנחנו נמצאים בכושר מצוין אבל חייבים לייצר המשכיות"

הקשר חסן אבו זייד, שכבש מול הפועל חיפה את השער השני: "סכנין קבוצה מצוינת ומאוד קשה לשחק בדוחא. אבל אנחנו תמיד מסתכלים על עצמנו ומגיעים לכל משחק כדי לנצח. גם מחר נבוא לשחק את הכדורגל שלנו, בתקווה שנמשיך לעשות תוצאות טובות".


"מגיעים כל משחק כדי לנצח". אבו זייד (ערן לוף)

על פי האימון המסכם נראה כי המאמן ניסו אביטן טרם החליט אם להישאר במערך דומה לזה שניצח את חדרה, אם זה יקרה מוחמד אבו פאני יחזור להרכב על חשבונו של אליאל פרץ. האופציה הנוספת לעבור לשיטת שלושת הבלמים ולהציב את יונתן לוי שהגיע ממכבי חיפה בהרכב במקומו של עלי חטיב.

בנוסף, הקבוצה תערוך מספר שינויים בסגל כאשר אסי גומה החולה יחזור לסגל, מה שאומר שהמגן עמית כהן לא יתלבש כשאביטן יצטרך לקבל החלטה לגבי שחקן נוסף שייראה את המשחק מהיציע. מי שימשיך להישאר מחוץ לסגל הוא וואסים רבאח שקיבל אישור למצוא קבוצה חדשה במועד ההעברות האחרון אך החליט להישאר בקבוצה.

הרכבים משוערים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אלבין פאנישי, עוביידה חטאב, מהראן ראדי, קלאודימיר פריירה, עטאא ג'אבר, פיראס מוגרבי, מוחמד גאדיר, שלומי אזולאי (ג'ורג' אקפביו). 


הפועל חדרה: הרכב משוער: אוסטין אגידה, דיאא לבאבידי, ירין פרץ, דויד מתיאוס, יהב גורפינקל, קווין טאפוקו, מוחמד אבו פאני (אליאל פרץ), עלי חטיב (יונתן לוי), פרדי פלומיין, סלים עמאש, לוסיו.

 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי