חיים סילבס: "מחכים למשחק נגד בית"ר ובאים לנצח"

סילבס
סילבס | ערן לוף

מאמן הקבוצה הצפונית מאמין שחניכיו יוכלו לרשום ניצחון בית שני ברציפות מול הצהובים שחורים מחר (20:30, ספורט4) וקורא לקהל הקבוצה להגיע: "תהייה אווירה טובה, קוראים לקהל לתת פייט ביציעים". שכר ישוב לסגל

(גודל טקסט)

 בקרית שמונה, שתארח מחר את בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4), מצפים לכ-5000 צופים שיגיעו לאצטדיון, רובם המוחלט כמובן אוהדי בית"ר ירושלים.

אמש, (חמישי) חגגו אנשי הקבוצה בחתונתו של המגן איאד אבו עביד ועדין לא ברור אם הוא יכלל בסגל, אחרי החגיגה וההתרגשות אותן חווה ביומיים האחרונים. המאמן חיים סילבס תירגל מספר הרכבים באימון המסכם והוא עשוי לבצע מספר שינויים לעומת ה-11 שפתחו בשני המשחקים האחרונים נגד מכבי נתניה והפועל תל אביב, בהם צברה הקבוצה ארבע נקודות משש אפשריות.

מי שעשוי לשוב לסגל ואולי גם להרכב, הוא החלוץ מוחמד שכר שבשבוע שעבר הודח מהסגל, לאחר שבצוות המקצועי לא אהבו את הגישה והיכולת שהפגין באימונים. "אנחנו מחכים למשחק נגד בית"ר ובאים לנצח את המשחק הזה", אמר המאמן חיים סילבס לקראת המשחק. "תהיה אווירה שהרבה זמן לא היתה כאן באצטדיון, ואנחנו קוראים לקהל שלנו לתת פייט לא רק במגרש אלא גם ביציעים. ואנחנו מאוד מאמינים ביכולת של המועדון והקבוצה להביא את הנקודות שיקדמו אותנו בטבלה", הוסיף המאמן.


שכר. חוזר לסגל (ערן לוף)

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, יובל שפונגין, עידן נחמיאס, מרכוס דיניז, איאד אבו עביד(חגי גולדנברג), עדן שמיר, סמואל בראון (עומר לקאו), ואלון אחמדי, איסמעיל ריאן(מוחמד שכר), לוי גרסיה, שמעון אבוחצירא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי