הוועד המצומצם של המנהלת יכלול את מנספורד, לוזון ואוחנה

אלי אוחנה, בן מנספורד
אלי אוחנה, בן מנספורד | דני מרון

בשבוע הבא ימונו חברי הנהלה למנהלת והוחלט על ועד שיכלול שבעה חברים ובהם היו"ר הנוכחי ארז כלפון וכן ראשי מכבי ת"א ובית"ר ירושלים, יו"ר מכבי פ"ת ואשר אלון מרעננה לא ישמשו במקביל כחברי הנהלת ההתאחדות

(גודל טקסט)

בשבוע הבא, במקביל לבחירת יו"ר הנהלת ההתאחדות לכדורגל ומינוי חברי ההנהלה, ימונו גם חברי הנהלת מנהלת ליגת העל והלאומית. הכותרת ממנהלת הליגה היא ההחלטה על קיום ועד ניהול מצומצם בראשותו של היו"ר ארז כלפון, שיכלול עוד שישה חברים.

שמות חברי הוועד הניהולי שימונו הם מנכ"ל מכבי ת"א בן מנספורד. יו"ר בית"ר ירושלים אלי אוחנה, יו"ר מכבי פתח תקווה אבי לוזון, בעלי הפועל רעננה אשר אלון, מהליגה הלאומית יהיה בצוות הניהול יו"ר מכבי אחי נצרת אחמד חילו ואת ההתאחדות לכדורגל יוביל במזכירות המנהלת עמיר נבון. יצוין כי השינוי בנושא חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל והמנהלת הוא שחבר הנהלה לא יוכל לתפקד במקביל בשני המוסדות, רק באחד מהם – כך שאבי לוזון יעזוב את תפקידו בהתאחדות.

גורם בהתאחדות לכדורגל הבהיר כי תחת יו"ר ההתאחדות הצפוי משה "שינו" זוארץ יהיו בהנהלת ההתאחדות לכדורגל רק עשרה נבחרים אשר משמשים כבעלים או בעמדת יו"ר בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי