ריינן עשוי לפתוח נגד הפועל ב"ש, התלבטות בין מנחם לגרשון

אטיין ריינן
אטיין ריינן | אריאל שלום

בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון מחזרתו של ההולנדי להרכב מול מכבי תל אביב. סומא צפוי לסגל, קהת עשוי להצטרף אליו אם יראה שיפור. קנה יחליף את וייצנר כנציג הירוקים בהתאחדות

(גודל טקסט)

לאחר יום חופשי, תחזור היום (שבת) מכבי חיפה לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת המשחק ביום שני (20:00, שידור ישיר בספורט4) מול הפועל באר שבע. המאמן פרד רוטן לא ערך אסיפה עם השחקנים ולא מן הנמנע שדווקא עוזריו איתי מרדכי ורוב מאס יעשו אסיפת וידאו על המשחק מול מכבי תל אביב. רוטן עצמו שוחח שלשום עם השחקנים על כר הדשא ואמר: "תשכחו מהמשחק מול מכבי תל אביב ותתרכזו בליגה".

הצוות המקצועי אמור לקבל החלטה אם להמשיך עם הרכב דומה לזה שפתח מול הצהובים או לבצע מספר שינויים. בשלב זה נראה כי הבלם ההולנדי אטיין ריינן, שהיה מהטובים בגמר גביע הטוטו, צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט. מה שלא בטוח לגבי הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס שזכה ללא מעט ביקורת בעקבות המשחקים האחרונים. התלבטות נוספת היא בעמדת המגן השמאלי בין רמי גרשון שהחלים לחלוטין מהפציעה או לבין סאן מנחם.

בקישור ובהתקפה לא צפויים להיות שינויים ונטע לביא צפוי לפתוח לצד שלומי אזולאי וג'ורג' מנדג'ק. הקשר רועי קהת עשוי לחזור לסגל, זאת במידה שהצוות המקצועי יחשוב כי ישנו שיפור בכושרו באימונים האחרונים. בחיפה הבהירו כי הסיבה שקהת לא בסגל היא מקצועית וכי הקשר עצמו אינו מראה שיפור ביכולתו מתחילת העונה. גם סיידובה סומא צפוי לחזור לסגל לקראת המשחק מול האלופה.

בנושא אחר, השנה החליטו הירוקים להחליף את נציגם בהתאחדות ובמקומו של צבי וייצנר מונה ברק קנה. וייצנר שהיה אחראי לאליפות הראשונה של המועדון והיה זה למעשה שהביא את יעקב שחר למועדון, סיים קדנציה של 30 שנים וקנה שמשמש כיועץ פיננסי של המועדון יהיה זה שיחליפו.


סומא. יחזור לסגל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי